Автор:
Оценка:
Опубликованно: 07.08.2008.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 10 единиц
Ссылки: Не использованы
  • Конспект 'Bērnu un pusaudžu grupu vadīšana', 1.
  • Конспект 'Bērnu un pusaudžu grupu vadīšana', 2.
  • Конспект 'Bērnu un pusaudžu grupu vadīšana', 3.
  • Конспект 'Bērnu un pusaudžu grupu vadīšana', 4.
  • Конспект 'Bērnu un pusaudžu grupu vadīšana', 5.
  • Конспект 'Bērnu un pusaudžu grupu vadīšana', 6.
  • Конспект 'Bērnu un pusaudžu grupu vadīšana', 7.
  • Конспект 'Bērnu un pusaudžu grupu vadīšana', 8.
  • Конспект 'Bērnu un pusaudžu grupu vadīšana', 9.
  • Конспект 'Bērnu un pusaudžu grupu vadīšana', 10.
  • Конспект 'Bērnu un pusaudžu grupu vadīšana', 11.
Фрагмент работы

Ar vārdu grupu saprotam to, ka grupā darbojas vairāki cilvēki. Katrs indivīds ir nepārtrauktā mijiedarbībā ar citiem cilvēkiem. Ja pieaugušie cilvēki savā starpā sazinās, galvenokārt sarunājoties individuāli, tad bērni un pusaudži parasti vislabāk uzturas un komunicējas grupās.
Grupas darbs ir ilgstošs process, tas ir ļoti spēcīgs līdzeklis, kas var būt diezgan efektīvs, bet var izraisīt emocionālas sāpes un izsaukt spēcīgus pārdzīvojumus.
Lai atbildētu uz jautājumu – vai praktiskajā psiholoģijā vajadzīgi grupu treniņi, jānoskaidro tās priekšrocības, kuras ir grupu darbam salīdzinājumā ar individuālo:
grupas pieredze neļauj atsvešināties un palīdz risināt starppersonu problēmas; pusaudzis izvairās no neproduktīvas noslēgšanās sevī un nepaliek viens ar savām grūtībām, atklāj, ka viņa grūtības nav unikālas, ka arī citi piedzīvo līdzīgas jūtas.…

Коментарий автора
Atlants