Автор:
Оценка:
Опубликованно: 15.06.2011.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
  • Образец документа 'Mājas darbs mācību priekšmetā "Gadījuma procesi"', 1.
  • Образец документа 'Mājas darbs mācību priekšmetā "Gadījuma procesi"', 2.
  • Образец документа 'Mājas darbs mācību priekšmetā "Gadījuma procesi"', 3.
  • Образец документа 'Mājas darbs mācību priekšmetā "Gadījuma procesi"', 4.
  • Образец документа 'Mājas darbs mācību priekšmetā "Gadījuma procesi"', 5.
Фрагмент работы

Mājas darbs Gadījuma procesos
Dota modificēta spēle „cirks” ar stāvokļiem no 1 līdz 12. Sākumā ķēde atrodas 1.
stāvoklī. Nākamais ķēdes stāvoklis tiek izvēlēts pie iepriekšējā stāvokļa numura
pieskaitot uz spēļu kauliņa uzkritušo punktu summu. Ja ķēde ieņem stāvokli , (k =
1, 2, 3), notiek pāreja uz stāvokli , (atbilstoši k = 1, 2, 3). Ja, izdarot kārtējo gājienu,
būtu jāieņem stāvoklis, kura numurs ir lielāks par 12, t.i., 12 , tad tā vietā tiek
ieņemts stāvoklis 12 , (l = 1, 2,..., 5). Ja ķēde apstājas 12. stāvoklī spēle beidzas.
Atrast:
1. Konstruēt ķēdes stāvokļu un pāreju grafu.
2. Pārejas varbūtību matricas pa 1, 2, 3 soļiem.
3. Ķēdes sadalījumus (marginālās varbūtības) pēc 1, 2, 3, 4 un 5 soļiem
4. Varbūtību beigt spēli pēc 1, 2, 3, 4 vai 5 soļiem.
5. Vidējo soļu skaitu līdz spēles beigām.
6. Stacionāro varbūtību sadalījumu.
7. Modelējot spēli uz datora, iegūt vidējos rezultātus 100 realizācijās.…

Коментарий автора
Atlants