Оценка:
Опубликованно: 15.11.2010.
Язык: Латышский
Уровень: Основная школа
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
  • Презентация 'Aspazijas dzejoļu krājums "Sarkanās puķes"', 1.
  • Презентация 'Aspazijas dzejoļu krājums "Sarkanās puķes"', 2.
  • Презентация 'Aspazijas dzejoļu krājums "Sarkanās puķes"', 3.
  • Презентация 'Aspazijas dzejoļu krājums "Sarkanās puķes"', 4.
  • Презентация 'Aspazijas dzejoļu krājums "Sarkanās puķes"', 5.
  • Презентация 'Aspazijas dzejoļu krājums "Sarkanās puķes"', 6.
  • Презентация 'Aspazijas dzejoļu krājums "Sarkanās puķes"', 7.
  • Презентация 'Aspazijas dzejoļu krājums "Sarkanās puķes"', 8.
  • Презентация 'Aspazijas dzejoļu krājums "Sarkanās puķes"', 9.
  • Презентация 'Aspazijas dzejoļu krājums "Sarkanās puķes"', 10.
Фрагмент работы

Gaismas straume
Liriskā “es” dzīves izpratne – Parādās rūgts žēlums, ka nevar, nesanāk pildīt dzīves galveno uzdevumu, ilgas pēc izkļūšanas no rutīnas, emociju pārpilnība. (Kam mūza dzīves īstenību, Sarautās stīgas, Glābējs)
Laika izpratne – It kā cauri tagadnei, taču ar ieskatu aizvadītajās un ar cerībām par sagaidāmo.

Telpas izpratne – Dzimtene, kāda attāla sapņu telpa.
Ideāla un realitātes konflikts – Nespēja paveikt, ko vēlas, ikdienišķais ritms laupa idejas, zūd optimisms.






Коментарий автора
Atlants