Автор:
Оценка:
Опубликованно: 15.04.2008.
Язык: Латышский
Уровень: Средняя школа
Литературный список: 6 единиц
Ссылки: Использованы
  • Реферат 'Informātika vidusskolā', 1.
  • Реферат 'Informātika vidusskolā', 2.
  • Реферат 'Informātika vidusskolā', 3.
  • Реферат 'Informātika vidusskolā', 4.
  • Реферат 'Informātika vidusskolā', 5.
  • Реферат 'Informātika vidusskolā', 6.
  • Реферат 'Informātika vidusskolā', 7.
  • Реферат 'Informātika vidusskolā', 8.
  • Реферат 'Informātika vidusskolā', 9.
  • Реферат 'Informātika vidusskolā', 10.
  • Реферат 'Informātika vidusskolā', 11.
  • Реферат 'Informātika vidusskolā', 12.
  • Реферат 'Informātika vidusskolā', 13.
  • Реферат 'Informātika vidusskolā', 14.
  • Реферат 'Informātika vidusskolā', 15.
  • Реферат 'Informātika vidusskolā', 16.
  • Реферат 'Informātika vidusskolā', 17.
  • Реферат 'Informātika vidusskolā', 18.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Anotācija    3
  Abstract    4
  Ievads    5
1.  Vidējās izglītības standarts informātikā    6
1.1.  Mācību mērķi un uzdevumi    6
1.2.  Mācību priekšmeta obligātais saturs    7
1.2.1.  Informāciju un komunikāciju tehnoloģiju pamatjēdzieni    7
1.2.2.  Praktiskā un pētnieciskā darbība    7
1.2.3.  Datorlietošanas ētiskie un tiesiskie aspekti savai un citu drošībai    8
2.  Anketēšanas rezultāti    9
2.1.  Vidusskolēnu viedoklis    9
2.2.  Tests    12
2.2.1.  Jautājumu apskats    12
2.2.2.  Apkopojums par testu    14
  Secinājumi    15
  Izmatotā literatūra un informatīvie materiāli    16
Фрагмент работы

Mūsdienās, kad informātikas nozīme ekonomikā un sabiedrībā tikai aug un aug, vēlējos uzzināt, kāda ir vidusskolēnu attieksme pret informātiku un to novērtējumu par informātikas mācību programmu. Galveno no attieksmes aspektiem vēlos noskaidrot vai skolēni uzskata, ka viņiem piedāvātā izglītības sagatavo viņus jebkurai tālākai izglītībai augstskolā, un, ja nesagatavo, ko viņi papildus vēlētos apgūt.
Mani ļoti ieinteresēja kāpēc jauniešiem darbošanās ar informāciju tehnoloģijām sagādā maz problēmu, kamēr cilvēkiem jau pusmūžā rodas problēmas. Vai jauniešiem ir instinkts darboties ar informāciju tehnoloģiju ierīcēm? Jo par pie pilnīgi jaunas tehnoloģijas jaunietis adaptēsies visātrāk, pat nezinot teorētiskos lietošanas pamatprincipus.

Mērķi:
Noskaidrot vidusskolēnu, kuri jau beiguši vispārējās vidējas izglītības informātikas kursu, attieksmi pret informātiku vidusskolā un to viedokli par informātikas mācību programmu;
Uzzināt skolēnu teorētisko zināšanu līmeni.…

Atlants