-
Pirmsskolas izglītības prakse
Nr. | Название главы | Стр. |
Individuālā mērķa noteikšana un realizācija praksē | 3 | |
Pirmsskolas izglītības iestādes, audzināšanas un mācību procesa vispārēja izpēte | 4 | |
Bērnu ikdienas darbību vadība | 7 | |
Saskarsmes analīze | 10 | |
Prakses dienasgrāmata | 12 | |
Konstruktīvs prakses pašvērtējums | 14 | |
Studenta prakses vērtējums/ raksturojums | 15 | |
Pielikumi | 16 | |
Izmantotās literatūras saraksts | 18 |
Individuālā mērķa noteikšana un realizācija praksē
Prakses mērķis: Vērtēt izglītību iegūstoša pirmsskolas izglītības skolotāja adaptāciju pirmsskolā (visu vecumposmu grupās un PII kopumā) Topošā pedagoga teorētisko prasmju pielietošana praktiskās nodarbībās, rezultātu analizēšana, pirmsskolas izglītības iestādes struktūras iepazīšana.
Prakses uzdevumi:
• Iepazīties ar pirmsskolas izglītības iestādes darbību;
• Iepazīt un izzināt pirmsskolas vecuma bērnu attīstības likumsakarības, individuālās īpatnības, izmantojot pedagoģiskās izpētes metodes, (vērojumus, sarunas ar bērniem un pieaugušajiem), saskatīt teorijas un prakses saistības;
• Apgūt prasmi veikt savas pedagoģiskās darbības plānošanu un prasmi integrēt izglītības saturu pedagoģiskajā procesā;
• Attīstīt analītiskās prasmes, veicot savas pedagoģiskās darbības analīzi.
Prakses laikā piedalījos nodarbībās un vēroju visu vecumposmu grupu bērnus un viņu pedagogus – bērnu savstarpējās un bērna-pedagoga saskarsmes prasmes, nodarbības, individuālo darbu, problēmsituācijas, pedagoģisko sapulci. …
