Автор:
Оценка:
Опубликованно: 20.03.2003.
Язык: Латышский
Уровень: Средняя школа
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
  • Конспект 'Mācību metožu portfolio', 1.
  • Конспект 'Mācību metožu portfolio', 2.
  • Конспект 'Mācību metožu portfolio', 3.
  • Конспект 'Mācību metožu portfolio', 4.
  • Конспект 'Mācību metožu portfolio', 5.
  • Конспект 'Mācību metožu portfolio', 6.
  • Конспект 'Mācību metožu portfolio', 7.
  • Конспект 'Mācību metožu portfolio', 8.
  • Конспект 'Mācību metožu portfolio', 9.
  • Конспект 'Mācību metožu portfolio', 10.
  • Конспект 'Mācību metožu portfolio', 11.
Фрагмент работы

1985.g. ASV Lasīšanas asociācija iesāka kritiskās domāšanas metožu pielietojumu mācību procesā. Tā bija lasīšanas veicināšanas programma, kas izdeva jauna tipa mācību grāmatas un izstrādāja jaunu metodiku kā strādāt ar šīm grāmatām. Pēc 3 gadu šo metožu praktizēšanas pētījumi liecināja, ka lasīšanas aktivitāte ir uzlabojusies, taču tā ir virspusēja.
90to gadu sākumā pasaulē sāka domāt par pareizas attieksmes veidošanu mācībās.
Faktu zināšana neļauj cilvēkam veiksmīgi dzīvot.
Galvenais ir prast šos faktus salikt kopā, izvērtēt, izmantot dzīvē un uz tiem balstoties, pieņemt kādus lēmumus.
Cilvēkam ir jāiemāca mācīties un izprast kā viņš mācās.…

Коментарий автора
Atlants