Автор:
Оценка:
Опубликованно: 21.01.2006.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 7 единиц
Ссылки: Не использованы
  • Отчёт по практике 'Autovadīšanas drošības tiesiskie un tehniskie pamati', 1.
  • Отчёт по практике 'Autovadīšanas drošības tiesiskie un tehniskie pamati', 2.
  • Отчёт по практике 'Autovadīšanas drošības tiesiskie un tehniskie pamati', 3.
  • Отчёт по практике 'Autovadīšanas drošības tiesiskie un tehniskie pamati', 4.
  • Отчёт по практике 'Autovadīšanas drošības tiesiskie un tehniskie pamati', 5.
  • Отчёт по практике 'Autovadīšanas drošības tiesiskie un tehniskie pamati', 6.
  • Отчёт по практике 'Autovadīšanas drošības tiesiskie un tehniskie pamati', 7.
  • Отчёт по практике 'Autovadīšanas drošības tiesiskie un tehniskie pamati', 8.
  • Отчёт по практике 'Autovadīšanas drošības tiesiskie un tehniskie pamati', 9.
  • Отчёт по практике 'Autovadīšanas drošības tiesiskie un tehniskie pamati', 10.
  • Отчёт по практике 'Autovadīšanas drošības tiesiskie un tehniskie pamati', 11.
  • Отчёт по практике 'Autovadīšanas drošības tiesiskie un tehniskie pamati', 12.
  • Отчёт по практике 'Autovadīšanas drošības tiesiskie un tehniskie pamati', 13.
  • Отчёт по практике 'Autovadīšanas drošības tiesiskie un tehniskie pamati', 14.
  • Отчёт по практике 'Autovadīšanas drošības tiesiskie un tehniskie pamati', 15.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    3
1.  Administratīvā atbildība par Ceļu satiksmes negadījumu    4
2.  Kriminālatbildība par Ceļu satiksmes noziegumu    7
3.  Satiksmes kustības drošības uzlabošana    11
3.1.  Regulējamu gājēju pāreju izveidošana    11
3.2.  Redzamības pilnveidošana pie gājēju pārejām    11
3.3.  Brauktuvju sašaurināšana pie gājēju pārejām    11
3.4.  Gājēju barjeras    12
3.5.  Dzīvojamo zonu noteikšana    12
3.6.  Ātruma samazināšana pie mācību iestādēm    12
3.7.  Ceļu infrastruktūras piemērošana cilvēkiem ar pārvietošanās traucējumiem    13
3.8.  Veloceliņu izveide un attīstība    13
3.9.  Brauktuves un ceļa zīmju redzamība    13
3.10.  Satiksmes mezglu pārveidošana    13
3.11.  Transporta līdzekļu vadītāju informēšanas pasākumi    13
3.12.  Ātruma kontroles ierīces    13
  Nobeigums    14
  Izmantotās litertūras saraksts    15
Фрагмент работы

Kā liecina statistika Latvijas ceļi patlaban nav drošākā vieta, kur atrasties: 2004. gadā uz Latvijas ceļiem bojā gāja 516 cilvēki. Mūsu valsts stabili ieņem vienu no pirmajām vietām satiksmes negadījumos bojāgājušo skaita ziņā uz simt tūkstoš iedzīvotājiem. Pēc automašīnu skaita uz simt tūkstoš iedzīvotājiem Latvija ieņem 38. vietu pasaulē, pēc autoavārijās ievainoto skaita - 17. vietu pasaulē, pēc bojāgājušo skaita - 5. vietu pasaulē (aiz Malāvijas, Indijas, Ēģiptes un Kenijas). Vairāk nekā 80% nāves gadījumu uz ceļiem reģistrēti jaunattīstības valstīs, un šim skaitlim ir tendence pieaugt. Pretējs process vērojams attīstītajās valstīs - pēdējos trīsdesmit gados nāves gadījumu skaits uz ceļiem samazinās.
Galvenie iemesli, kas visbiežāk izraisa smagas avārijas ar traģiskām sekām ir ātrums, alkohols (narkotikas), drošības jostu nelietošana, nepareiza braukšanas ātruma izvēle. Ko tas nozīmē? Vadītāja nespēju vai negribēšanu reāli izvērtēt situāciju uz ceļa un paša iespējas. Tas, ja atļautais braukšanas ātrums uz šosejas ir 90 km stundā, kas praktiski nozīmē to, ka braucam ar 100, nepavisam negarantē drošību tumsā, miglā, lietū, nogurumā, apdullumā, uz pārpildīta ceļa, apdzīvotās vietas (arī ar zilo, nevis balto krāsu „iezīmētās”). Lielākā daļa ceļu negadījumu notiek nekaunīgas Ceļu satiksmes noteikumu pārkāpšanas dēļ. Var teikt, ka tie ir izdarīti apzināti. …

Коментарий автора
Atlants