Автор:
Оценка:
Опубликованно: 09.07.2008.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 2 единиц
Ссылки: Не использованы
Рассмотреный период: 2000–2010 гг.
  • Отчёт по практике 'Sociālpedagoģiskās prakses materiāli - Rīgas 41.vidusskola', 1.
  • Отчёт по практике 'Sociālpedagoģiskās prakses materiāli - Rīgas 41.vidusskola', 2.
  • Отчёт по практике 'Sociālpedagoģiskās prakses materiāli - Rīgas 41.vidusskola', 3.
  • Отчёт по практике 'Sociālpedagoģiskās prakses materiāli - Rīgas 41.vidusskola', 4.
  • Отчёт по практике 'Sociālpedagoģiskās prakses materiāli - Rīgas 41.vidusskola', 5.
  • Отчёт по практике 'Sociālpedagoģiskās prakses materiāli - Rīgas 41.vidusskola', 6.
  • Отчёт по практике 'Sociālpedagoģiskās prakses materiāli - Rīgas 41.vidusskola', 7.
  • Отчёт по практике 'Sociālpedagoģiskās prakses materiāli - Rīgas 41.vidusskola', 8.
  • Отчёт по практике 'Sociālpedagoģiskās prakses materiāli - Rīgas 41.vidusskola', 9.
  • Отчёт по практике 'Sociālpedagoģiskās prakses materiāli - Rīgas 41.vidusskola', 10.
  • Отчёт по практике 'Sociālpedagoģiskās prakses materiāli - Rīgas 41.vidusskola', 11.
  • Отчёт по практике 'Sociālpedagoģiskās prakses materiāli - Rīgas 41.vidusskola', 12.
  • Отчёт по практике 'Sociālpedagoģiskās prakses materiāli - Rīgas 41.vidusskola', 13.
  • Отчёт по практике 'Sociālpedagoģiskās prakses materiāli - Rīgas 41.vidusskola', 14.
  • Отчёт по практике 'Sociālpedagoģiskās prakses materiāli - Rīgas 41.vidusskola', 15.
  • Отчёт по практике 'Sociālpedagoģiskās prakses materiāli - Rīgas 41.vidusskola', 16.
  • Отчёт по практике 'Sociālpedagoģiskās prakses materiāli - Rīgas 41.vidusskola', 17.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Prakses dienasgrāmata    3
  Skola un tās darbības izzināšana    7
  Mācību un sociālekonomiskās vides novērošana    7
  Sociālās iezīmes    7
  Ekonomiskās iezīmes    8
  Skolas apkārtnes raksturojums    8
  Skolas telpu raksturojums    8
  Kultūras iezīmes    9
  Sadarbība ar iestādēm    9
  Skolas dokumentācijas izzināšana    9
  Skolas personāla raksturojums    10
  Skolēnu raksturojošās iezīmes    10
  Skolas sociālpedagoģiskās darbības raksturojums    11
  Darbs ar bērnu    11
  Mani novērojumi par 6.b klases problēmu un darbība saistībā ar to    12
  Sociālā pedagoga funkciju un darba satura apraksts    13
  Sociālā pedagoga attieksme pret savu darbu    15
  Prakses pašizvērtēšana    16
  Izmantotā literatūra    18
Фрагмент работы

Sakarā ar lielo trūcīgo skolēnu skaitu skolā, skolas vadība uztur skolas ēku, apkārtni, darbiniekus, skolēnus tikai no valsts dotajiem līdzekļiem. Līdzekļi no vecākiem netiek prasīti. Vienīgi sākumskolas klasēs klašu skolēni nes naudu, lai nopirktu nepieciešamās skolas lietas( guašu krāsas, zīmēšanas lapas u.c.), lai tās nevajadzētu pirkt katram atsevišķi.
Tāpat skolēnu vecākiem ir grūti iegādāties mācību līdzekļus zemā materiālā stāvokļa dēļ.
Skolas vadība ir novērojusi, ka skolēni ļoti nelabprāt izmanto skolas ēdnīcas pakalpojumus, bet gan tās vietā izvēlas kafejnīcu, kas atrodas pretī skolai, ielas otrā pusē. Iespējams, pēc saviem novērojumiem varu teikt, ka, iespējams, tas ir saistīts ar skolas ēdnīcas atrašanās vietu( tā atrodas pagrabstāvā) un slikto kosmētisko stāvokli.
Skolas apkārtnes raksturojums.
Skola neatrodas dzīvas satiksmes tuvumā, lai gan tieši gar to brauc 5.maršruta tramvajs, kas varētu apdraudēt skolēnu drošību, kad viņi dodas uz kafejnīcu pusdienās. Ap skolu ir žogs, kas gan pats izskatās bīstams, jo ir sarūsējis, vecs un dažās vietās tas ir pārrauts. No trijām pusēm skolas pagalmu iekļauj privātmāju pagalmi un ceļi, pa kuriem transportlīdzekļi brauc reti.…

Коментарий автора
Atlants