Nr. | Название главы | Стр. |
1. | Servisa loģistika jēdziens, mērķi un organizēšana | 2 |
2. | Servisa loģistikas sistēmas izveidošana | 4 |
2.1. | Pakalpojumu un servisa līmeņu vērtēšana | 7 |
3. | Personiskās apkalpošanas būtība un mērķi | 11 |
4. | Patērētāju nodrošināšana ar rezerves daļām, tās organizēšana | 15 |
Izmantotā literatūra | 17 |
Servisa loģistika produkta piegādes procesā ir cieši saistīta ar sadales procesu un veido pakalpojumu kompleksu.
Pakalpojums ir dažāda veida loģistika darbība, kura var būt noderīgas patērētājam.
Serviss ir pakalpojumu sniegšana, dažāda veida vajadzību apmierināšana.
Servisa sistēmas pamatmērķi un pamatuzdevumi ir:
potenciālo pircēju konsultēšana pirms tiek uzsākta konkrēta uzņēmuma produkcija ražošana, nodrošinot iespēju pircējam veikt apzinātu izvēli;
apkalpojošā personāla (vai arī pašu pircēju) sagatavošana iegādātās tehnika drošai un efektīvai ekspluatācijai;
nepieciešamās tehniskās dokumentācijas nodošana speciālistiem, lai tie izpildītu savas funkcijas, realizējot produktu patērētājam;
produktu pirmspārdošanas sagatavošana, lai izslēgtu mazāko iespēju, ka ta var nedarboties, demonstrējot to potenciālajam patērētājam;
nogādāt produktu uz ekspluatācijas vietu tā, lai līdz minimumam samazinātu iespēju, ka ta ceļā varētu sabojāties;
sagatavot produktu (tehniku) ekspluatācijai, lai varētu pircējam demonstrēt, kā tas darbojas;
nodrošināt produkta ekspluatāciju, kamēr tas atroda pie patērētāja;
operatīvi veikt rezerves daļu piegādi un šim nolūkam uzturēt noliktavu tīklu, kā arī nodrošināt ciešu sadarbību ar rezerves daļu ražotājiem;
sistemātiski vākt informāciju, kā patērētājs ekspluatē tehniku (par noteikumiem, ilgumu, personāla kvalifikāciju u.c.) un kādas piezīmes, sūdzības, priekšlikumi tiek izteikti;
piedalīties produkcija modernizēšanā un pilnveidošanā, izmantojot analīzes rezultātus par savākto iepriekš minēto informāciju.…
Servisa loģistikas jēdziens, mērķi, organizēšana, sistēmas izveidošana, pakalpojumu un servisa līmeņa vērtēšana, personiskās apkalpošanas būtība un mērķi, pātērētāju nodrošināšana ar rezerves daļām, tās organizēšana
