Автор:
Оценка:
Опубликованно: 22.02.2021.
Язык: Латышский
Уровень: Средняя школа
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
  • Конспект 'Astridas Lingrēnes prozas darbu analīze', 1.
  • Конспект 'Astridas Lingrēnes prozas darbu analīze', 2.
  • Конспект 'Astridas Lingrēnes prozas darbu analīze', 3.
Фрагмент работы

3.’’Vēl par mums- bērniem no Trokšņu ciema’’- Šī grāmata ir grāmatas ‘’Mēs- visi bērni no Trokšņu ciema’’ turpinājums. Grāmatā ir stāstīts par sešiem ciema bērniem – Lase, Buse, Ulle, Brita un Anna un ‘’es’’ (tēls, kas šo stāstu stāsta) un to, cik jautra dzīve viņiem ir šajā Trokšņu ciemā. Grāmatas sākumā lasītājiem tiek atgādināts par pirmo grāmatu, kurai šī grāmata ir kā turpinājums. Tiek aprakstīts īsi un saprotami galvenā būtība un viss palaistais garām arī tiem, kas pirmo daļu nav lasījuši. Grāmata sastāv no vairākiem maziem stāstiem, kas norisinās ar galvenajiem varoņiem. Stāstos varam uzzināt to, kā Lasem klājas pēc tā, kā viņš ieveļas ālīņģi, bet, par laimi, sveiks un vesels tiek ārā. Kā Līsa un Anna iet iepirkties un vairrākkārt atgriežas atpakaļ veikalā, jo ceļā uz mājām tās nemitīgi atceras, ko ir aizmirsušas nopirkt. Šādu sadzīvisku un komisku notikumu grāmatā ir daudz, tomēr kā visbrīnumainākais grāmatā tika uzsvērts tas, kā Ullei piedzima maza māsiņa. Stāstiņos var arī uzzināt to, kā varoņiem veicas ar mazās auklēšanu.
Šajā darbā neierasti un interesanti tiek risinātas problēmas ģimenē, un arī galvenā tematiskā līnija ir draudzība. Grāmatai kā tādai beigu nav, jo tai nav konkrētas sižeta līnijas, tās ir tikai katram stāstam atsevišķi.
Kopumā grāmata ir ļoti aizraujoša un interesanta. …

Коментарий автора
Atlants