Автор:
Оценка:
Опубликованно: 28.04.2015.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 3 единиц
Ссылки: Использованы
  • Конспект 'Problēmsituāciju analīze', 1.
  • Конспект 'Problēmsituāciju analīze', 2.
  • Конспект 'Problēmsituāciju analīze', 3.
Фрагмент работы

Problēmsituācija:
Situācija norisinās latviešu valodas stundā/ literatūrā 4.klasē. Tiek lasīts teksts no mācību grāmatas. Visi skolēni lasa, katrs pa rindkopai. Klasei kopumā labs lasīšanas līmenis. Tomēr ir viens skolēns, kuram lasīšana tik labi nepadodas. Kad visi pēc kārtas lasa un pienāk šī puiša kārta, kurš tik labi nav apguvis lasītprasmi, tad izskan nievājoši komentāri. Skolotāja šos komentārus apklusināja, lai neizraisītu vēl lielāku stresu šim tā jau uztrauktajam puisim. Pārējie klases biedri apklust.
Identificē pašu problēmu:
Problēma šajā situācijā ir tā, ka skolēnam ir vāja lasītprasme, kā arī klasesbiedru sliktā attieksme.
Kādi papildus jautājumi, kas palīdzētu atrisināt problēmu (ja nepieciešams):
Cik bieži skolēns attīsta savu lasītprasmi? Cik lielu atbalstu mācībās saņem no vecākiem? Vai katrā lasīšanas reizē klasesbiedri rāda savu attieksmi par zēna slikto lasītprasmi?

Коментарий автора
Atlants