Автор:
Оценка:
Опубликованно: 14.03.2017.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 4 единиц
Ссылки: Использованы
Рассмотреный период: 2000–2010 гг.
2011–2015 гг.
  • Реферат 'Eksports', 1.
  • Реферат 'Eksports', 2.
  • Реферат 'Eksports', 3.
  • Реферат 'Eksports', 4.
  • Реферат 'Eksports', 5.
  • Реферат 'Eksports', 6.
  • Реферат 'Eksports', 7.
  • Реферат 'Eksports', 8.
  • Реферат 'Eksports', 9.
  • Реферат 'Eksports', 10.
  • Реферат 'Eksports', 11.
  • Реферат 'Eksports', 12.
  • Реферат 'Eksports', 13.
  • Реферат 'Eksports', 14.
  • Реферат 'Eksports', 15.
  • Реферат 'Eksports', 16.
  • Реферат 'Eksports', 17.
  • Реферат 'Eksports', 18.
  • Реферат 'Eksports', 19.
  • Реферат 'Eksports', 20.
  • Реферат 'Eksports', 21.
  • Реферат 'Eksports', 22.
  • Реферат 'Eksports', 23.
  • Реферат 'Eksports', 24.
  • Реферат 'Eksports', 25.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    1
1.  Eksports    2
1.1.  Eksporta būtība    2
1.2.  Pakalpojumu eksports    3
2.  Latvijas preču eksports    4
2.1.  Latvijas preču eksporta apjomi    6
2.2.  Eksporta preču ģeogrāfija    7
  Secinājumi un priekšlikumi    11
  Bibliogrāfiskais saraksts    12
Фрагмент работы

Secinājumi un priekšlikumi
Visu valstu ekonomiku raksturojošiem rādītājiem ir eksporta apjoms.
Eksportu var iedalīt divās daļās: ražojumu eksports un pakalpojumu eksports. Latvijas eksportā tieši pakalpojumu eksportam ir nozīmīgākā daļa.
Viens no galvenajiem uzdevumiem ir jācenšas vairāk attīstīt, straujāk kāpināt eksporta apjomus.
Latvijas eksporta izaugsmes noturēšanai un kāpināšanai galvenais faktors šobrīd ir un būs investīcijas, kas nepieciešamas uzņēmumu ražošanas palielināšanai, jaunu produktu ražošanai, kā arī jaunu tirgu atrašanai.
Labvēlīgu ārējās tirdzniecības attīstības scenāriju galvenokārt apdraud pasaules ekonomikas lēnā izaugsme, kas nenorit saskaņā ar gaidām par tās izaugsmes paātrināšanos.
Latvijas eksporta izaugsmes saglabāšanā nozīmīga loma būs investīcijām uzņēmumu ražīguma palielināšanā, jaunu tehnoloģiju izmantošanā, inovatīvu un nišas produktu ražošanā, uzlabojot savu konkurētspēju un radot produkciju ar augstāku pievienoto vērtību, kā arī jaunu un esošo eksporta tirgus paplašināšanā ārpus ES, piemēram, ASV un Āzijas valstīs.
Latvijas kopējais preču ārējās tirdzniecības apjoms faktiskajās cenās 2016. gada janvārī - martā sasniedza 5 087,9 milj. eiro – par 378,4 milj. eiro jeb 6,9 % mazāk salīdzinājumā ar 2015 gadu.

Коментарий автора
Atlants