Автор:
Оценка:
Опубликованно: 28.02.2011.
Язык: Латышский
Уровень: Средняя школа
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
Рассмотреный период: 2000–2010 гг.
  • Отчёт по практике 'Viesu apkalpošana', 1.
  • Отчёт по практике 'Viesu apkalpošana', 2.
  • Отчёт по практике 'Viesu apkalpošana', 3.
  • Отчёт по практике 'Viesu apkalpošana', 4.
  • Отчёт по практике 'Viesu apkalpošana', 5.
  • Отчёт по практике 'Viesu apkalpošana', 6.
  • Отчёт по практике 'Viesu apkalpošana', 7.
  • Отчёт по практике 'Viesu apkalpošana', 8.
  • Отчёт по практике 'Viesu apkalpošana', 9.
  • Отчёт по практике 'Viesu apkalpošana', 10.
  • Отчёт по практике 'Viesu apkalpošana', 11.
  • Отчёт по практике 'Viesu apkalpošana', 12.
  • Отчёт по практике 'Viesu apkalpošana', 13.
  • Отчёт по практике 'Viesu apkalpošana', 14.
  • Отчёт по практике 'Viesu apkalpošana', 15.
  • Отчёт по практике 'Viesu apkalpošana', 16.
  • Отчёт по практике 'Viesu apkalpošana', 17.
  • Отчёт по практике 'Viesu apkalpošana', 18.
  • Отчёт по практике 'Viesu apkalpošana', 19.
  • Отчёт по практике 'Viesu apkalpošana', 20.
  • Отчёт по практике 'Viesu apkalpošana', 21.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    3
  Uzņēmuma raksturojums    4
  Satura izklāsts    11
  Secinājumi    21
Фрагмент работы

Secinājumi un priekšlikumi
Strādājot krodziņā „ Mazais Ansis” man bija iespēja pielietot , savas jau skolā gūtās iemaņas , kā arī iemācījos daudz ko jaunu, piemēram, kā banketos klājot galdu var izgludināt galdautu no locījumu vīlēm, iemācījos strādāt ar cilvēkiem, apkalpot maksimāli daudz klientus. Apguvu bārmeņa iemaņas un iemaņas komunicēties ar klientiem. Iemācījos ēdienu nosaukumus Angļu un Krievu valodā.

Secinu, ka
1.Viesmīļa darbs nav viegls un ir pat ļoti atbildīgs, jo strādājot šajā profesijā nedrīkst kļūdīties.
2..Viesmīlim jābūt ļoti ātram un jāpaspēj apkalpot maksimāli daudz klientu.
Šajā jomā var strādāt tikai tāds cilvēks, kas šo profesiju veic ar prieku, jo šajā profesijā ir nepārtraukta saskare ar cilvēkiem pret kuriem jāizturas ar lielu cieņu.
3.Pats galvenais viesiem smaidīt, lai viņi justos gaidīti uzņēmumā.
4.Labi jāpārzin ēdienkarte, lai varētu viesiem ieteikt ēdienus un dzērienus
Jāpiekāpjas klientam un jāatceras, ka klientam vienmēr taisnība.
5.Jāprot ne tikai Latviešu valodā, bet arī Angļu un Krievu.

Priekšlikumi
1. Manuprāt, krogā „Mazais Ansis” vajadzētu viesiem piedāvāt ne tikai ēdienkartes latviešu un angļu valodā, bet arī krievu valodā, jo uzņēmumu bieži vien apmeklē krievu tautības cilvēki, kuriem ir grūtības izvēlēties ēdienu no šīm ēdienkartēm, pēc manām domām tas atvieglotu gan viesmīļu, darbu, gan arī būtu ērtāk klientiem.

Коментарий автора
Atlants