-
Uzņēmums AS "SEB banka"
| Nr. | Название главы | Стр. |
| IEVADS | 3 | |
| 1. | SEB BANKAS RAKSTUROJUMS | 5 |
| 1.1. | SEB bankas vēsture | 5 |
| 1.2. | Misija, vīzija un zīmola solījums | 7 |
| 1.3. | SEB bankas uzņēmuma struktūra | 8 |
| 2. | NAUDAS PĀRVALDĪBAS UN TIRDZNIECĪBAS FINANSĒŠANAS PĀRVALDE | 11 |
| 3. | TIRGUS UN KONKURENCE | 14 |
| 3.1. | SEB bankas lielākie konkurenti Baltijas valstīs | 14 |
| 3.2. | Nozīmīgākie aspekti cenu pozīcijās starptautiskajā tirdzniecībā | 15 |
| 3.4. | Pakalpojumu cenošana SEB bankai | 19 |
| 3.4. | Vienotais piedāvājuma paraugs Baltijas valstīs | 22 |
| Secinājumi un priekšlikumi | 24 | |
| Bibliogrāfiskais saraksts | 27 | |
| Pielikums | 30 |
Secinājumi un priekšlikumi
Izstrādājot prakses atskaiti, tika izdarīti šādi secinājumi:
• AS SEB banka savu darbību sāka 1993.gada 28.septembrī kā AS Latvijas Universālā banka, apvienojot pēc Latvijas Bankas reorganizācijas neprivatizētās nodaļas - 21 dažāda profila vairāku banku atsevišķās nodaļas.
• AS SEB bankas struktūra sastāv no Valdes, Padomes, Prezidenta un 9 apakšnodaļām. Naudas pārvaldības un tirdzniecības finansēšanas pārvalde atrodas Uzņēmumu apkalpošana un finanšu tirgus sektorā un tajā strādā aptuveni 100cilvēku.
• Iekšējie lēmumi tiek pieņemti un izskatīti NPAC(new product assesment comitee), kur tiek izvērtētas un radītas jaunas idejas nākamajiem bankas produktiem, kā arī pārskatīti vecie produkti.
• Naudas pārvaldības un tirdzniecības finansēšana sevī ietver četrus virzienus – Naudas pārvaldība kooperatīvajiem klientiem, Naudas pārvaldība bankām, Tirdzniecības finansēšana un Vērstpapīri.
• SEB banka, Swedbank, Nordea Bank Finland Latvijas filiāle un DNB sastāda 51,97% no kopējā tirgus.
• Swedbank ir lielākais konkurents SEB bankai, sastādot 17,73%no kopējā tirgus, taču SEB banka sastāda par aptuveni 3% mazāk, tas ir, 14,10%.
• Būtiskākie faktori, kas ietekmē cenošanu ir – Bankas peļņas procenti, sistēmu pašizmaksas, vēsturiski veidojušās cenas un valūtas kurss.
…
Darbā tika apskatītas un izstrādātas SEB bankas starptautiskās tirdzniecības vienotā piedāvājuma paraugs juridiskām personām Baltijā, kā arī izveidoti ieteikumi kā uzlabot administratīvo procesu sadarbības uzsākšanai ar Baltijas līmeņa uzņēmumiem.











































