Автор:
Оценка:
Опубликованно: 03.02.2010.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
  • Конспект 'Preses relīze, tās veidošana un paraugs', 1.
  • Конспект 'Preses relīze, tās veidošana un paraugs', 2.
  • Конспект 'Preses relīze, tās veidošana un paraugs', 3.
  • Конспект 'Preses relīze, tās veidošana un paraugs', 4.
Фрагмент работы

Preses relīze (press release no angļu val.) ir ziņojums presei, ko prese nodod tālāk saviem lasītājiem, mēdijiem un interesentiem, par kādu aktuālu notikumu. Preses relīze ir īss, kodolīgs un informatīvs faktu kopums, kas stāsta par kādu tuvojošos vai jau notiekošu notikumu saistībā ar kādu uzņēmumu, pasākumu vai kā tamlīdzīgi. Prese relīzes domātas pārsvarā lasāmiem informācijas avotiem, kā piemēram, avīzēm, žurnāliem vai interneta vietnēm, taču tās tiek nodotas klausītājiem arī ar radiostaciju vai televīziju palīdzību.
Preses relīzes pirmais un galvenais nosacījums ir – tai jābūt aktuālai. Nevienu neinteresēs novecojusi vai neparedzami tālai nākotnei paredzēta ziņa. Preses relīze patiesībā kalpo kā reklāma. Bieži varam dzirdēt frāzi ''nostrādāja PR'', tad nu lūk, tieši šajā kontekstā visprecīzāk iederas preses relīzes skaidrojums. Šo ziņojumu pārsvarā uztic veidot sabiedrisko attiecību speciālistiem – vai nu tie ir sava uzņēmuma vai pasākuma rīkotāju darbinieki vai kādas mēdiju kompānijas speciālisti. Šāda izvēle, lielākoties, tiek izdarīta tā iemesla pēc, ka šie cilvēki izprot sabiedrisko attiecību būtību un specifiku, kā arī ir pārsvarā ar radošu domāšanu un izteiksmes spējām, kas šādam darbam kalpo tikai kā kvalitātes nodrošinājums. Kompānijas, kas nodarbojas ar šādu pakalpojumu sniegšanu ir dažādas, pilna servisa aģentūras un nepilna servisa aģentūras. …

Коментарий автора
Atlants