Politiskā situācija valstī SIA „ZEMES un PILIS” ir svarīga arī tādēļ, ka cilvēki, izvēloties ceļojuma galamērķi, izvēlas un izvērtē valsti ar stabilu ekonomisko un politisko stāvokli. Ja Latvijā politiskais stāvoklis nebūs stabils un pārliecinošs, tad tūristu mazāk
izvēlēsies Latviju kā tūrisma galamērķi, līdz ar to, SIA „ZEMES un PILIS” piederošajam hostelim būs mazāk apmeklētāju. Tā kā hosteļa „Riga Student Hostel” mērķa tirgus aptver visas pasaules valstu tūristus, kas izvēlējušies Latviju kā sava ceļojuma galamērķi, un hosteli „Riga Student Hostel” kā ceļojuma naktsmītni, tad ir jāseko politiskajām norisēm dažādās valstīs, kā arī jānovērtē starptautiskās attiecības ar Latviju.
Uzņēmuma perspektīva ir atkarīga arī no likumdošanas.
SIA „ZEMES un PILIS” attīsta savas iespējas ES, piesaistot klientus, slēdzot sadarbības līgumus ar vairumklientiem, sporta skolām, celtniecības organizācijām.
Taču šāds ekonomiskais moments kā PVN standartlikmes 21% (iepriekšējo 5% vietā) paaugstināšana lielā mērā skar SIA „ZEMES un PILIS”. Uz doto brīdi SIA „ZEMES un PILIS” bizness nav nogremdēts, tiesa, grūtāk ir. Ņemot vērā viesnīcu un tūrisma nozares nozīmīgo lomu valstu ekonomikā un faktu, ka tā ir ļoti darbietilpīga, citās valstīs, līdzīgās ekonomiskās situācijās PVN likme ir tieši samazināta, nevis paaugstināta.…
Analītiska eseja Autores izvēlētais uzņēmums, par kuru būs šī eseja, ir SIA „ZEMES un PILIS”. Eseja ir par SIA „ZEMES un PILIS” darbību un attīstību politisko, ekonomisko un sociālo faktoru ietekmē. Uzņēmums darbojas viesnīcu biznesā, ar viesu izmitināšanas pakalpojumiem jauniešu tūrisma mītnē (hostelī), kas atrodas Vecrīgā- „Riga Student Hostel”. Hosteļa „Riga Student Hostel”( bij. „ProfitCamp”) vēsturiskā uzņēmējdarbība ir veiksmīga, tas ir iekarojis stabilu tirgus ekonomiskās klases viesnīcu un hosteļu tirgū un nodrošina pozitīvu naudas plūsmu un augstu rentabilitāti, un šo panākumu iemesls ir zemās cenas, pietiekami labā apkalpojuma kvalitāte, kā arī personīgie kontakti ar daudzām organizācijām, tūrisma firmām un sporta skolām, kas regulāri izmanto naktsmītnes. Kaut arī uzņēmumam nav filiāļu ārpus Latvijas robežām, uzņēmuma mārketings ir vērsts ne tikai uz Latvijas iedzīvotājiem. Bet, pateicoties mūsdienu tehnoloģijām, veiksmīgiem sadarbības partneriem, arī ārpus Latvijas robežām- Krievijā, Baltijas valstīs, Vācijā, Itālijā, ASV u.c.
