-
Motociklu tehniskās iespējas
Nr. | Название главы | Стр. |
Ievads | ||
1. | Motociklu vēsture | 4 |
1.1. | 19. gadsimts | 4 |
1.2. | 20. gadsimts | 5 |
1.3. | Otrais pasaules karš | 6 |
1.4. | 20 gadsimta beigas | 7 |
2. | Motociklu uzbūve | 8 |
2.1. | Motociklu ārējā uzbūve | 8 |
2.2. | Dzinēja uzbūve, darbība un veidi | 9 |
3. | Motociklu veidi | 10 |
4. | Anketēšanas rezultātu apkopojums | 11 |
Secinājumi | 15 | |
Izmantotā literatūra | 16 |
Savu zinātniski pētniecisko darbu es iedalīju trijos izpildes posmos:
pirmkārt, es apzināšu visus iespējamos informācijas avotus un izstrādāšu melnrakstu,
otrkārt, es veikšu praktisku pētījumu par motociklu tehniskajam iespējām un veikšu arī anketēšanu,
treškārt, es apkopošu visu informāciju, ko būšu ieguvusi no pētījumiem, un sagatavošu tīrrakstu.
Pie sava zinātniski pētnieciskā darba es izmantošu vairākas darba metodes:
pirmkārt, es apstrādāšu visu informāciju, ko būšu ieguvusi no literatūras avotiem un citiem informācijas avotiem,
otrkārt, es veikšu anketēšanu skolēnu un studentu vidū, lai uzzinātu viņu viedokli.
I.Motociklu vēsture
19. gadsimts
1818. gadā pirmā ar tvaiku darbināmā motocikla „Velacipedraisiavaparianna” uzmetumi parādās Francijā Parīzē [2;257].
1884.gadā tiek patentēts pirmais britu motocikls „Petrolcycle”, taču ražot to sāk tikai 1888. gadā [2;257].
1885. gadā Vācieši Vilhelms Maibahs (1846-1929) un Gotlīds Daimlers (1834-1900) izgatavoja motociklu , kuram bija četrtaktu iekšdedzes dzinējs, koka rāmis un koka riteņi. Daimlea dēls ar to nobrauca desmit kilometrus, bet pēc tam aizdegās motocikla koka konstrukcija. Daimlera izgudrotais motocikls bija neveikls un smags, tāpēc tas neguva publikas atzinību [4;27888].…
Darbs veidots ģimnāzijā kā zinātniski pētnieciskais darbs, darbā iekļauta aptaujas anketa un tās rezultāti. Pielikumā ir prezentācija.
