Автор:
Оценка:
Опубликованно: 04.01.2010.
Язык: Латышский
Уровень: Средняя школа
Литературный список: 5 единиц
Ссылки: Использованы
  • Реферат 'Investīcijas uzņēmuma dibināšanai un attīstībai', 1.
  • Реферат 'Investīcijas uzņēmuma dibināšanai un attīstībai', 2.
  • Реферат 'Investīcijas uzņēmuma dibināšanai un attīstībai', 3.
  • Реферат 'Investīcijas uzņēmuma dibināšanai un attīstībai', 4.
  • Реферат 'Investīcijas uzņēmuma dibināšanai un attīstībai', 5.
  • Реферат 'Investīcijas uzņēmuma dibināšanai un attīstībai', 6.
  • Реферат 'Investīcijas uzņēmuma dibināšanai un attīstībai', 7.
  • Реферат 'Investīcijas uzņēmuma dibināšanai un attīstībai', 8.
Фрагмент работы

Ievads
Jau kopš seniem laikiem zināšanu, materiālo vērtību, lietu ieguldīšana visdažādākajās dzīves jomās un atbilstošajās situācijās ir bijusi nozīmīga, gan vēstures periodu attīstībā, gan cilvēku izaugsmē.
Lai mēs nonāktu līdz mūsdienu tehnoloģiju attīstības līmenim, cilvēkiem bija jāiegulda daudz darba un zināšanas noteiktā objekta izstrādei. Kā arī, lai cilvēki sasniegtu šos dažādos mērķus un izaugsmi ir nepieciešams ieguldīt ne tikai zināšanas, bet arī materiālās lietas.
Mūsdienu biznesa un ekonomiskajā pasaulē jau daudzus gadus vārda ‘ieguldīšana’ vietā cilvēki lieto tādu vārdu kā ‘investēšana’. Šo vārdu nozīme ir ļoti līdzīga. Taču uzņēmēji ar vārdu investīcija jeb investēšana saprot, naudas ieguldīšanu komerciālā pasākumā ar galveno mērķi gūt peļņu vai kādu citu labumu. Investīcijas ir daudz un dažādas – finanšu, reālās, īstermiņa, valsts, uzņēmējdarbību, privātās, ārvalstu, vietējās u.c.

Jaunajiem uzņēmējiem un tiem, kas vēlas sākt savu patstāvīgo un peļņas nesošo biznesu, viena no svarīgākajām vajadzībām ir iegūt šīs investīcijas jeb atrast kādu personu vai apvienību, kura būtu gatava būt par konkrētā uzņēmēja investoru. Tas arī ir viens no lielākajiem šķēršļiem ar ko sastopas jaunie uzņēmēji, dibinot uzņēmumu.

Naudas piesaistīšana
Kā piesaistīt līdzekļus? Tas ir viens no jauno uzņēmēju uzdotajiem un arī būtiskākajiem jautājumiem.
Investori var būt visdažādākie. Dažādas valsts, Eiropas un vispasaules iestādes, kā arī ikviens mums pazīstams cilvēks - draugi, paziņas.
Vispirms skaidri jāizvēlas tos, kurus ir vēlme iegūt par saviem investoriem. Nākamais solis ir sakontaktēšanās ar konkrēto personu vai personām. Tas darbojas līdzīgi kā pārdošanā. Ir jāizsaka savs piedāvājums, kuram jābūt ļoti labam un piesaistošam.

Коментарий автора
Atlants