Автор:
Оценка:
Опубликованно: 10.05.2021.
Язык: Латышский
Уровень: Средняя школа
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
Рассмотреный период: 2016–2020 гг.
2021–2025 гг.
  • Презентация 'Attālinātās mācīšanās ieguvumi un izaicinājumi', 1.
  • Презентация 'Attālinātās mācīšanās ieguvumi un izaicinājumi', 2.
  • Презентация 'Attālinātās mācīšanās ieguvumi un izaicinājumi', 3.
  • Презентация 'Attālinātās mācīšanās ieguvumi un izaicinājumi', 4.
  • Презентация 'Attālinātās mācīšanās ieguvumi un izaicinājumi', 5.
  • Презентация 'Attālinātās mācīšanās ieguvumi un izaicinājumi', 6.
  • Презентация 'Attālinātās mācīšanās ieguvumi un izaicinājumi', 7.
Фрагмент работы

Secinājums
Pārdomāti plānojot un kvalitatīvi īstenojot attālinātas mācības, tās var būt tikpat vai pat efektīvākas nekā klātienes mācības – skolēni var mācīties bez ierastās skolas kņadas, sev pieņemamā ātrumā, vairāk vingrināties individuāli, iedziļināties vairāk jautājumos, kas katru interesē, u. tml. Izvēloties atbilstošus tehnoloģiskos rīkus, skolotājam rodas iespēja iegūt un analizēt skolēnu snieguma datus un pieņemt precīzākus lēmumus par tālāko rīcību.

Коментарий автора
Atlants