Оценка:
Опубликованно: 08.12.2014.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 5 единиц
Ссылки: Не использованы
  • Конспект 'Mentora darbības definīcijas. Igaunijas un Lielbritānijas pieredze. Ieteikumi La', 1.
  • Конспект 'Mentora darbības definīcijas. Igaunijas un Lielbritānijas pieredze. Ieteikumi La', 2.
  • Конспект 'Mentora darbības definīcijas. Igaunijas un Lielbritānijas pieredze. Ieteikumi La', 3.
  • Конспект 'Mentora darbības definīcijas. Igaunijas un Lielbritānijas pieredze. Ieteikumi La', 4.
Фрагмент работы

Kā teikts OESD pētījumā par skolotāju
izglītības politiku, galvenie izaicinājumi, ar kuriem sastopas jaunie skolotāji, vairumā valstu ir līdzīgi: kā motivēt skolēnu motivēšana, klasvadība, vērtēšana. Mentoru programmas var palīdzēt jaunajiem skolotājiem tikt galā ar šīm grūtībām un novērst jauno speciālistu aiziešanu no skolas un profesijas.
Jaunākajās publikācijās par izglītības
kvalitāti skolotāji tiek minēti kā vissvarīgākais faktors, kas ietekmē izglītības kvalitāti skolās
Tādēļ, uzlabojot izglītības sistēmu, politikas
veidotājiem ir svarīgi radīt nosacījumus, kas
atbalstītu skolotāju profesionālo attīstību.…

Коментарий автора
Atlants