Автор:
Оценка:
Опубликованно: 30.12.2021.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
  • Конспект 'Integrētā rotaļnodarbība pirmsskolā', 1.
  • Конспект 'Integrētā rotaļnodarbība pirmsskolā', 2.
  • Конспект 'Integrētā rotaļnodarbība pirmsskolā', 3.
  • Конспект 'Integrētā rotaļnodarbība pirmsskolā', 4.
Фрагмент работы

Paredzētais rezultāts kas saistīts ar radošiem uzdevumiem
Izmantojiet tādus vārdus - skolēns prot / atklāj / paplašina / attīsta / veido attieksmi, kompetences, spējas, prasmes. Kādas tas ir? :
emocionāls pārdzīvojums, interese par mūziku, prasme analizēt MIL, domāšana, analitiskās spējas, salīdzināšanas spējas, prasme veidot savas asociācijas, asociativi-telaina domašana, fantāzija, uzmanība un koncentrācija, prasme uzzzīmet mūziku, izteloties, prasme veidot pēctecīgu, loģisku stāstu ar sākumu un nobeigumu, pasme atklāt saturu kustības, veidot plūstošas skaistas kustības ar visu ķermeni, prasme veidot dejas soļus, prasme koordinēt savas kustības kopā ar citu skolēnu, prasme veidot krasu plūdumu, prasme izteloties zīmejumā (ar līnījam, ar krāsam, ar guašu, ar krītiņiem, zīmēt sižetui, veidot krāsa plankumus) un arī citi varianti, kas saistīti ar jūsu piedāvātiem radošiem uzdevumiem.

Citas prasmes un kompetences:
prasme aktīvi klausīties mūziku, prasme muzicēt, saskarsmes prasmes, sadarbības prasmes, prasme būt uzmanīgam, prasme koncentreties, empātija, tolerance.

Atlants