Автор:
Оценка:
Опубликованно: 11.01.2006.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
  • Реферат 'Uzņēmuma AS "Ergo Latvija" analīze', 1.
  • Реферат 'Uzņēmuma AS "Ergo Latvija" analīze', 2.
  • Реферат 'Uzņēmuma AS "Ergo Latvija" analīze', 3.
  • Реферат 'Uzņēmuma AS "Ergo Latvija" analīze', 4.
  • Реферат 'Uzņēmuma AS "Ergo Latvija" analīze', 5.
  • Реферат 'Uzņēmuma AS "Ergo Latvija" analīze', 6.
  • Реферат 'Uzņēmuma AS "Ergo Latvija" analīze', 7.
  • Реферат 'Uzņēmuma AS "Ergo Latvija" analīze', 8.
  • Реферат 'Uzņēmuma AS "Ergo Latvija" analīze', 9.
  • Реферат 'Uzņēmuma AS "Ergo Latvija" analīze', 10.
  • Реферат 'Uzņēmuma AS "Ergo Latvija" analīze', 11.
  • Реферат 'Uzņēmuma AS "Ergo Latvija" analīze', 12.
  • Реферат 'Uzņēmuma AS "Ergo Latvija" analīze', 13.
  • Реферат 'Uzņēmuma AS "Ergo Latvija" analīze', 14.
  • Реферат 'Uzņēmuma AS "Ergo Latvija" analīze', 15.
  • Реферат 'Uzņēmuma AS "Ergo Latvija" analīze', 16.
  • Реферат 'Uzņēmuma AS "Ergo Latvija" analīze', 17.
  • Реферат 'Uzņēmuma AS "Ergo Latvija" analīze', 18.
  • Реферат 'Uzņēmuma AS "Ergo Latvija" analīze', 19.
  • Реферат 'Uzņēmuma AS "Ergo Latvija" analīze', 20.
  • Реферат 'Uzņēmuma AS "Ergo Latvija" analīze', 21.
  • Реферат 'Uzņēmuma AS "Ergo Latvija" analīze', 22.
  • Реферат 'Uzņēmuma AS "Ergo Latvija" analīze', 23.
  • Реферат 'Uzņēmuma AS "Ergo Latvija" analīze', 24.
  • Реферат 'Uzņēmuma AS "Ergo Latvija" analīze', 25.
  • Реферат 'Uzņēmuma AS "Ergo Latvija" analīze', 26.
  • Реферат 'Uzņēmuma AS "Ergo Latvija" analīze', 27.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
1.  Uzņēmuma vispārējais apraksts    2
  Kas ir ERGO Latvijā?    2
2.  Uzņēmuma vadības stils    5
3.  Organizatoriskā struktūra    7
4.  Komunikācijas līdzekļi    9
  Kas ir komunikācija?    10
5.  Neformālās grupas    11
6.  Līdzšinējā misija, mērķi un stratēģijas    12
  Kas ir stratēģija?    12
  Kas ir misija?    13
  Kas ir mērķis?    13
  Kādas ir drošības garantijas?    13
7.  SWOT analīze    13
8.  Jaunās misijas formulējums    16
Фрагмент работы

ERGO ir riska un dzīvības apdrošināšanas sabiedrība, kas piedāvā saviem klientiem daudzveidīgu, kvalitatīvu apdrošināšanas pakalpojumu klāstu un nodarbojas ar klientu līdzekļu pārvaldi un aizsardzību. ERGO nosaukums radies no grieķu izcelsmes vārds ergon – darbība, aktivitāte – un vistiešāk raksturo sabiedrības politiku. ERGO – tā ir mērķtiecīga darbība, lai sasniegtu plānoto rezultātu. ERGO vērtības ir sadarbība, kvalitāte un inovitāte. ERGO augstu vērtē godīgu un abpusēji izdevīgu ilgtermiņa sadarbību, jo tikai sadarbojoties ir iespējama savstarpēja sapratne, uzticēšanas un izaugsme. ERGO raksturo koleģiāla un profesionāla attieksme pret klientu. Mēs patstāvīgi meklējam jaunus risinājumus, kuru mērķis ir vispusība un vienkāršība.

Apdrošināšanas akciju sabiedrība “ERGO Latvija” ir uzsākusi savu darbību 1995. gadā kā AAS “Rīgas Fenikss apdrošināšana” un dibināta ar 100% vācu pamatkapitālu.
2000. gada vasarā “Rīgas Fenikss apdrošināšana” apvienojās ar AAS “Alterna” un 2001. gada sākumā ar AAS “Latgarants”. AAS “Latgarants” bija Latvijas Dzelzceļa meitas uzņēmums ar 60% tā pamatkapitālu, kurš laika gaitā lēnām atdalījās un kļuva par patstāvīgu uzņēmumu. Apvienojoties šīm trim apdrošināšanas kompānijām tapa Latvijā jau tik ļoti pazīstamā “preču zīme” AAS “ERGO Latvija”
Sakarā ar to, ka AAS “Rīgas Fenikss apdrošināšana” akcionāri bija “Alte Leipziger Europa” AG kompānijas apvienoja Vācijas apdrošināšanas holdings “ERGO Versicherungsgruppe”, kas pēc saviem kopējiem ieņēmumu rādītājiem ir otrajā vietā arī tam piederošie meitas uzņēmumi Latvijā, Lietuvā un Igaunijā kļuva par “ERGO” koncerna sastāvdaļu. “ERGO” koncernā ietilpst labi pazīstamas vācu apdrošināšanas sabiedrības “VICTORIA AG”, “DKV AG”, “Hamburg-Mannheimer AG” un D.A.S.…

Коментарий автора
Atlants