-
Prakses atskaite viesnīcā
Nr. | Название главы | Стр. |
IEVADS | 3 | |
1. | UZŅĒMUMA RAKSTUROJUMS | 4 |
2. | SAIMNIECISKAIS DIENESTS | 5 |
2.1. | Darbinieki, darba grafiki | 5 |
2.2. | Viesnīcas veļas māja, izmaksas, veļas plūsma viesnīcā | 5 |
2.3. | Telpu kopšanai izmantoto tīrīšanas un kopšanas līdzekļu raksturojums | 6 |
2.4. | Telpu uzkopšanas grafiku analīze | 9 |
2.5. | Secinājumi un priekšlikumi | 9 |
3. | VIESU UZŅEMŠANAS DIENESTS | 11 |
3.1. | Viesu uzņemšanas dienesta struktūra | 11 |
3.2. | Rezervēšanas un reģistrācijas process viesnīcā | 12 |
3.3. | Darba vietas organizācija | 13 |
3.4. | Secinājumi un priekšlikumi | 13 |
PIELIKUMI | 14 |
3.4. Secinājumi un priekšlikumi
1. Viesnīcā nav izveidoti amatu apraksti nevienam amatam, taču prakses laikā tādi tika izveidoti gan dienas, gan nakts maiņas administratoram. Priekšlikums – izveidot amata aprakstus visiem amatiem, lai būtu vieglāk balstoties uz tiem pieņemt jaunus darbiniekus, kā arī lai jaunajiem darbiniekiem būtu vieglāk saprast savus pienākumus un veicamos darbus.
2. Galvenokārt viesnīcā tiek veiktas negarantētās rezervācijas, kuru dēļ viesi bieži neierodas. Priekšlikums – vajadzētu izvērtēt, vai viesnīcai nav izdevīgāk pieņemt garantētās rezervācijas caur booking.com un gadījumā, ja viesis neiebrauc, no viņa konta noskaitīt naudu par neizmantoto numuru.
3. Viesu rezervējumu lapa ir izveidota diezgan nepārredzama un grūti saprotama. Priekšlikums - izveidot cita veida rezervācijas lapu, vai arī reģistrēt visas rezervācijas elektroniski.
4. Darbiniekiem nav vienotas formas, kā arī ne visi darbinieki ģērbjas lietišķi. Tāpat arī netiek nēsātas piespraudes ar darbinieka vārdu. Priekšlikums – priekšniekiem vairāk sekot līdzi tam, kā ģērbjas darbinieki un izveidot piespraudes ar darbinieka vārdu, lai viesis var atšķirt darbinieku no citiem viesiem, kā ar tas palīdzētu disciplinēt darbiniekus.
…
Mūsdienās cilvēki ceļo ne tikai lai apskatītu jaunas vietas un paplašinatu savu redzes loku, bet arī lai vienkārši atpūstos un relaksētos, šādos gadījumos tiek izvēlētas SPA viesnīcas, kuras papildus izmitināšanas un ēdināšanas pakaplojumiem piedāvā dažādas ūdens procedūras, pirtis, vannas un skaistumkopšanas pakalpojumus. Tiek paredzēts, ka ar laiku iespēja - viesnīcā izmntot SPA - būs tik pat pašsaprotama kā ēdināšanas pakalpojumi viesnīcās. Kursa darba mērķis ir izveidot četrzvaigžņu SPA viesnīcas dokumentāciju ar iespēju izmitināt vairāk nekā 100 viesus, balstoties uz mēķauditoriju – tūristi, SPA zonas apmeklētāji un darījumu cilvēki. Par viesnīcas atrašanās vietu tika izvēlēta piejūras pilsēta – Ventspils, jo sākoties aktīvajai sezonai, Ventspils izmitināšanas uzņēmumi ir 100% noslogoti, bet klusajā sezonā nav viesnīcas, kur aizbraukt un izbaudīt SPA procedūras. Kā arī Ventspilī ir osta, ar kuras palīdzību varētu piesaistīt viesus no Vācijas un Zviedrijas.
