Автор:
Оценка:
Опубликованно: 28.12.2008.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 7 единиц
Ссылки: Использованы
  • Реферат 'Nepilnīgā konkurence Latvijas tautsaimniecībā', 1.
  • Реферат 'Nepilnīgā konkurence Latvijas tautsaimniecībā', 2.
  • Реферат 'Nepilnīgā konkurence Latvijas tautsaimniecībā', 3.
  • Реферат 'Nepilnīgā konkurence Latvijas tautsaimniecībā', 4.
  • Реферат 'Nepilnīgā konkurence Latvijas tautsaimniecībā', 5.
  • Реферат 'Nepilnīgā konkurence Latvijas tautsaimniecībā', 6.
  • Реферат 'Nepilnīgā konkurence Latvijas tautsaimniecībā', 7.
  • Реферат 'Nepilnīgā konkurence Latvijas tautsaimniecībā', 8.
  • Реферат 'Nepilnīgā konkurence Latvijas tautsaimniecībā', 9.
  • Реферат 'Nepilnīgā konkurence Latvijas tautsaimniecībā', 10.
  • Реферат 'Nepilnīgā konkurence Latvijas tautsaimniecībā', 11.
  • Реферат 'Nepilnīgā konkurence Latvijas tautsaimniecībā', 12.
  • Реферат 'Nepilnīgā konkurence Latvijas tautsaimniecībā', 13.
  • Реферат 'Nepilnīgā konkurence Latvijas tautsaimniecībā', 14.
  • Реферат 'Nepilnīgā konkurence Latvijas tautsaimniecībā', 15.
  • Реферат 'Nepilnīgā konkurence Latvijas tautsaimniecībā', 16.
  • Реферат 'Nepilnīgā konkurence Latvijas tautsaimniecībā', 17.
  • Реферат 'Nepilnīgā konkurence Latvijas tautsaimniecībā', 18.
Фрагмент работы

Konkurences trūkums ir viens no svarīgākajiem cenu veidošanās jautājumiem. Sabiedrības neapmierinātība ar monopolu noteikto cenu līmeni un to politiku arī ir aktuāla problēma it īpaši tagad, kad valstī ir tik augsts inflācijas līmenis.
Autore uzskata, ka monopolu vara ir neierobežota, tāpēc tā izrāda saku neapmierinātību, sakarā ar cenu pieaugumu.
Referāta mērķi ir:
1.izpētīt atsevišķa monopola ekonomisko situāciju Latvijas tirgū;
2.noskaidrot monopola iekšējās problēmas;
3.tirdzniecības organizāciju mērķus attiecībā uz šo monopolu.
Balstoties uz teorētisko literatūru biznesa ekonomiskajos pamatos un mikroekonomikā, autore apsekoja nepilnīgās konkurences tirgu, bet, tā kā Latvijā tas ir pietiekoši plašs, viņa apsekoja Latvijas monopolu - „Latvijas pastu”.
Konkurences būtība. M.Siņicins konkurenci definē kā neatkarīgu pircēju un pārdevēju savstarpēju sāncensību, cīņu tirgū par labākajām pirkšanas un pārdošanas iespējām, lielāku peļņu.
Konkurenci uzskata par vienu no tirgus virzītājspēkiem. Katrs ražotājs vēlas, lai patērētāji pirktu viņa ražoto preci. Lai iegūtu „savu patērētāju” ražotāji cenšas uzlabot preces kvalitāti, samazināt izmaksas un cenu, izstrādāt jaunas preces, kuras vēl labāk apmierinātu patērētāju vajadzības.…

Atlants