Автор:
Оценка:
Опубликованно: 21.10.2009.
Язык: Латышский
Уровень: Средняя школа
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
  • Конспект 'Dzejoļa "Mūzika" strukturālā analīze', 1.
  • Конспект 'Dzejoļa "Mūzika" strukturālā analīze', 2.
  • Конспект 'Dzejoļa "Mūzika" strukturālā analīze', 3.
  • Конспект 'Dzejoļa "Mūzika" strukturālā analīze', 4.
  • Конспект 'Dzejoļa "Mūzika" strukturālā analīze', 5.
Фрагмент работы

Darbā ir arī pietiekami daudz vārdu, kas lietojami ar garumzīmi izklīst, pār, apmāto, vēsmaini, vēdieni, tās, šķīsto, mīlīgiem, zeltainā, kā, spārni,tāles, rītos, visdzīļākais, manī, atklājas, tālu, mūžības, dvēsele, bīdamās, jūt, tīru, dzīvē, kā redzams tās ir 23 vienības, kas rada dzejolī labāku labskanējumu un rada to plūstošu.
Dzejoļa centrā ir „es” tas ir cilvēks, kas visu jūt un konstatē no sava viedokļa un savas izjūtas un savas personīgās pozīcijas radot to subjektīvāku, to apstiprina arī vietniekvārda lietojums dažādos locījumos manu, mani, manī. Tā pat liela loma ir arī vietniekvārdam tevi, uz kuru ir balstīts arī viss dzejolis, jo tādā veidā lirikas es uzrunā mūziku.…

Коментарий автора
Atlants