Автор:
Оценка:
Опубликованно: 21.05.2019.
Язык: Латышский
Уровень: Средняя школа
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
  • Презентация 'Mākslas vingrošana', 1.
  • Презентация 'Mākslas vingrošana', 2.
  • Презентация 'Mākslas vingrošana', 3.
  • Презентация 'Mākslas vingrošana', 4.
  • Презентация 'Mākslas vingrošana', 5.
  • Презентация 'Mākslas vingrošana', 6.
  • Презентация 'Mākslas vingrošana', 7.
  • Презентация 'Mākslas vingrošana', 8.
  • Презентация 'Mākslas vingrošana', 9.
  • Презентация 'Mākslas vingrošana', 10.
  • Презентация 'Mākslas vingrošana', 11.
  • Презентация 'Mākslas vingrošana', 12.
  • Презентация 'Mākslas vingrošana', 13.
  • Презентация 'Mākslas vingrošana', 14.
  • Презентация 'Mākslas vingrošana', 15.
  • Презентация 'Mākslas vingrošana', 16.
  • Презентация 'Mākslas vingrošana', 17.
  • Презентация 'Mākslas vingrošana', 18.
  • Презентация 'Mākslas vingrošana', 19.
  • Презентация 'Mākslas vingrošana', 20.
  • Презентация 'Mākslas vingrošana', 21.
  • Презентация 'Mākslas vingrošana', 22.
  • Презентация 'Mākslas vingrošana', 23.
  • Презентация 'Mākslas vingrošana', 24.
  • Презентация 'Mākslas vingrošana', 25.
  • Презентация 'Mākslas vingrošana', 26.
  • Презентация 'Mākslas vingrošana', 27.
  • Презентация 'Mākslas vingrošana', 28.
Фрагмент работы

Pie vingrinājumiem ar priekšmetu tiek attiecinātas: kustības, kas priekšmetu ieved brīvkustības stāvoklī – metiens; priekšmeta aizturēšanas veids – tvēriens; priekšmeta pieņemšana pēc brīvkustības – ķēriens; priekšmeta ripināšana – ripināšana; atsevišķu priekšmetu pārvietošana ar rokām – vēziens; priekšmeta pārvietošana pa loku, kas nav mazāks par 360˚ - aplis; rotācijas kustība pa priekšmeta asi – rotācija. (Брыкин, А. Т., (1969) Гимнастическая терминология / А. Т. Брыкин. – М. : ФиС, 1969.)

Bērna pietiekamu kustību aktivitāšu līmeni un gandarījumu pēc kustību vajadzībām var sasniegt pareizi organizējot kustību režīmu kā skolā, tā arī mājās. Diemžēl, ne vienmēr bērniem ir iespēja, it īpaši skolas apstākļos, saņemt nepieciešamo kustību (motoro) slodzi. Tas pilnā mērā neļauj viņiem apmierināt savas fizioloģiskās vajadzības pēc kustībām. Jo ātrāk ir uzsākts darbs skolēnu kustību prasmju un iemaņu attīstīšanā un pilnveidošanā tās dažādojot, jo mazāka ir varbūtība motorikas novirzē un jo vairāk tas labvēlīgi ietekmēs iedarbību uz skolēnu psihofizioloģisko attīstību.
Mākslas vingrošanas līdzekļu ietekmē bērniem tiek sasniegts daudz lielāks fizisko īpašību attīstības līmenis, salīdzinājumā ar skolēniem, kas nenodarbojas ar sportu, to skaitā ar vingrošanu.(Воробьев А., (1996) Психология. Рига: Звайгзне АВС, 1996)

Коментарий автора
Atlants