Автор:
Оценка:
Опубликованно: 05.01.2012.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 3 единиц
Ссылки: Не использованы
  • Конспект 'Metodes apraksts, saruna', 1.
  • Конспект 'Metodes apraksts, saruna', 2.
  • Конспект 'Metodes apraksts, saruna', 3.
  • Конспект 'Metodes apraksts, saruna', 4.
Фрагмент работы

Skolēni saprot, ka zināšanas nav tikai rakstītais vārds vai skolotāja teiktais, bet arī viņu pašu zināšanas ir vērtība. Viņi iemācās, ka tas, kas norisinās viņu prātos, rada vērtīgas zināšanas.
Svarīgi apzināties, ka jebkura vecuma bērni var atbildēt uz visa veida jautājumiem, lai gan daudzi skolotāji uzskata, ka šādi jautājumi piemēroti tikai vecākajiem un zinošākajiem skolēniem. Tā nav, jo jautājumi neatspoguļo attīstību, bet atbildes gan atspoguļo bērnu attīstību. Bieži vien bērni sadzīviskās situācijās uzdod viens otram šāda veida jautājumus. Tas nozīmē, ka bērni to darītu ar prieku, tikai viņiem nav tādu iespēju. Dosim viņiem tās!
Skolēnu atbildēm jābūt precīzām un lakoniskām, formulētām pilnos teikumos( ar teikuma priekšmetu un izteicēju). Mācīt skolēniem izteikt savas domas skaidros, sakarīgos teikumos ir visu mācību priekšmetu skolotāju uzdevums.
Piemērs- Skolotājs vada sarunu par atkritumu šķirošanu. Uzdod jautājumus „Kā jūs domājat, kā būtu jārīkojas, lai…” Uzdodot šādu jautājumu viņam būs jāizmanto gan sava pieredze gan zināšanas, lai varētu radoši atrisināt problēmu.

Коментарий автора
Atlants