Автор:
Оценка:
Опубликованно: 21.02.2009.
Язык: Латышский
Уровень: Средняя школа
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
  • Эссе 'Pārspriedums par Ē.Eriksona grāmatu "Identitāte, jaunība un krīze"', 1.
  • Эссе 'Pārspriedums par Ē.Eriksona grāmatu "Identitāte, jaunība un krīze"', 2.
  • Эссе 'Pārspriedums par Ē.Eriksona grāmatu "Identitāte, jaunība un krīze"', 3.
Фрагмент работы

Grāmata bija diezgan grūti lasāma, un brīžiem likās, ka es vispār nesaprotu ko es lasu un par ko vispār ir runā. Es gaidīju, kad tajā izdosies atrast kādu konkrētu definīciju, kas ir identitāte, bet tomēr manas gaidas bija veltīgas
Tā nu man atliek tikai uz iegūtās informācijas bāzes pašai noformulēt, kas ir identitāte.
Eriksons personības attīstību aplūko kā cilvēka „Es” jeb Ego attīstību. Eriksons akcentē Ego pakāpenisku veidošanos, spēku un konstruktīvu funkcionēšanu. Viņš saka, ka Ego attīstās ne tikai agrīnajā bērnībā, bet visas dzīves laikā. Tas arī ir viens no iemesliem, kādēļ man patika lasīt Eriksona grāmatu, jo man arī liekas, ka identitāte veidojas un attīstas visas dzīves laikā nevis, līdz kādam noteiktam vecumam, kā to pieņēma Freids.
Eriksons par gal­veno personības attīstību ietekmējošo faktoru izvirza sabiedrību, pirmkārt ģimeni.…

Коментарий автора
Atlants