Автор:
Оценка:
Опубликованно: 02.04.2014.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 8 единиц
Ссылки: Не использованы
  • Конспект 'Kognitīvais mācību modelis', 1.
  • Конспект 'Kognitīvais mācību modelis', 2.
  • Конспект 'Kognitīvais mācību modelis', 3.
  • Конспект 'Kognitīvais mācību modelis', 4.
Фрагмент работы

Stiprās puses
Kognitīvo funkciju aktivizēšanai nozīmīga loma ir ne tikai cilvēka intelektuālajā, bet arī viņa vispārējā attīstībā. Tas attīsta cilvēka personības motivāciju: spēju sasniegt mērķi, spēju nodoties kādam darbam, drosmi, sadarbības spēju, zinātkāri. Ja mācību uzdevumi ir samēroti ar pārējo, ja bērnam pašam ir interese par to visu, tad šī metode, lai sasniegtu rezultātu ir ļoti nozīmīga. Bērns ir zinātkārs, vēlas apgūt pēc iespējas vairāk un uzzināt daudz ko jaunu. Atceroties sevi bērnībā, varu pateikt, ka iemācījos pati lasīt jau 4 gadu vecumā, jo māsa jau gāja skoliņā un tad es arī vēlējos visu zināt, to ko jau viņa ir iemācījusies. Tā bija mana motivācija- ja jau mana māsa to zina, tad kāpēc, lai to nezinātu arī es.
Cilvēks ir tendēts sasniegt rezultātu viņa plusi ir, ka tiek izvirzīts mērķis, kurš viņam ir jāsasniedz, skolēns kļūst mērķtiecīgs un iet dzīvē uz noteiktiem principiem un mērķiem. Attīstās kā personība ar stipru iekšējo dziņu- zina uz ko iet un ko grib sasniegt dzīvē. Ja bērns patiešām ir ļoti apķērīgs un ātri saprot, par ko iet runa, tad viņam pēc iespējas ātrāk gribas uzzināt vēl un vēl ko jaunu. Paspīdēt citu priekšā – es jau to zinu, bet jūs vēl nē!
Uzmanības koncentrēšanās uz vienu noteiktu darbu, mazāk izklaidīgs. Ja ir noteikts uzdevums, mērķis, tad, kamēr nesasniedzam galarezultātu, tikmēr nevaram nodarboties ar kaut ko citu, visa mūsu uzmanība ir koncentrēta tikai uz noteikto uzdevumu.

Коментарий автора
Atlants