Автор:
Оценка:
Опубликованно: 16.11.2006.
Язык: Латышский
Уровень: Средняя школа
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
  • Эссе 'Sākumskolas bērnu psihiskās attīstības īpatnības', 1.
  • Эссе 'Sākumskolas bērnu psihiskās attīstības īpatnības', 2.
Фрагмент работы

Vadošā darbība – mācīšanās. Apmācība skolā un mācīšanās nevar nesakrist. Sākumskolas vecumā mācību process kļūst par vadošo darbību. Mācību process – īpaša skolnieka aktivitātes forma, kura vērsta uz sevis kā mācību subjekta izmaiņām. Tā ir neparasti sarežģīta darbība, kurai tiks atdots daudz spēka un laika - 9 vai 12 gadu no bērna dzīves.
Lai mācīšanās kļūtu par vadošo nodarbi, tai jābūt organizētai īpaša veidā. Tai jābūt līdzīgi spēlei: jo bērns spēlējas tādēļ, ka viņam to gribas darīt, tā ir darbība darbības dēļ, vienkārši tāpat. Mācību darbības produkts – pats cilvēks. A.Einšteins teica: „Tā ir liela kļūda domāt, ka pienākuma sajūta un piespiešana var sekmēt rast prieku tajā, lai skatītos un meklētu. Man liekas, pat veselīgs meža dzīvnieks zaudētu ēstgribu, ja ar nūjas palīdzību izdotos to piespiest nepārtraukti ēst, pat tad, kad tas nav izsalcis, un īpaši ja piespiestais ēdiens nav viņa paša izvēlēts.”

Jaunveidojumi

1.personiskā refleksija
2.intelektuālā refleksija…

Коментарий автора
Atlants