Автор:
Оценка:
Опубликованно: 30.03.2008.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
  • Отчёт по практике 'Pirmsskolas skolotāja prakse', 1.
  • Отчёт по практике 'Pirmsskolas skolotāja prakse', 2.
  • Отчёт по практике 'Pirmsskolas skolotāja prakse', 3.
  • Отчёт по практике 'Pirmsskolas skolotāja prakse', 4.
  • Отчёт по практике 'Pirmsskolas skolotāja prakse', 5.
  • Отчёт по практике 'Pirmsskolas skolotāja prakse', 6.
  • Отчёт по практике 'Pirmsskolas skolotāja prakse', 7.
  • Отчёт по практике 'Pirmsskolas skolotāja prakse', 8.
  • Отчёт по практике 'Pirmsskolas skolotāja prakse', 9.
  • Отчёт по практике 'Pirmsskolas skolotāja prakse', 10.
  • Отчёт по практике 'Pirmsskolas skolotāja prakse', 11.
  • Отчёт по практике 'Pirmsskolas skolotāja prakse', 12.
  • Отчёт по практике 'Pirmsskolas skolotāja prakse', 13.
  • Отчёт по практике 'Pirmsskolas skolotāja prakse', 14.
  • Отчёт по практике 'Pirmsskolas skolotāja prakse', 15.
  • Отчёт по практике 'Pirmsskolas skolotāja prakse', 16.
  • Отчёт по практике 'Pirmsskolas skolotāja prakse', 17.
  • Отчёт по практике 'Pirmsskolas skolotāja prakse', 18.
  • Отчёт по практике 'Pirmsskolas skolotāja prakse', 19.
  • Отчёт по практике 'Pirmsskolas skolotāja prakse', 20.
  • Отчёт по практике 'Pirmsskolas skolotāja prakse', 21.
  • Отчёт по практике 'Pirmsskolas skolotāja prakse', 22.
  • Отчёт по практике 'Pirmsskolas skolotāja prakse', 23.
  • Отчёт по практике 'Pirmsskolas skolotāja prakse', 24.
  • Отчёт по практике 'Pirmsskolas skolotāja prakse', 25.
  • Отчёт по практике 'Pirmsskolas skolotāja prakse', 26.
  • Отчёт по практике 'Pirmsskolas skolotāja prakse', 27.
  • Отчёт по практике 'Pirmsskolas skolotāja prakse', 28.
  • Отчёт по практике 'Pirmsskolas skolotāja prakse', 29.
  • Отчёт по практике 'Pirmsskolas skolotāja prakse', 30.
  • Отчёт по практике 'Pirmsskolas skolotāja prakse', 31.
  • Отчёт по практике 'Pirmsskolas skolotāja prakse', 32.
  • Отчёт по практике 'Pirmsskolas skolotāja prakse', 33.
  • Отчёт по практике 'Pirmsskolas skolotāja prakse', 34.
  • Отчёт по практике 'Pirmsskolas skolotāja prakse', 35.
  • Отчёт по практике 'Pirmsskolas skolotāja prakse', 36.
  • Отчёт по практике 'Pirmsskolas skolotāja prakse', 37.
  • Отчёт по практике 'Pirmsskolas skolotāja prakse', 38.
  • Отчёт по практике 'Pirmsskolas skolotāja prakse', 39.
  • Отчёт по практике 'Pirmsskolas skolotāja prakse', 40.
  • Отчёт по практике 'Pirmsskolas skolotāja prakse', 41.
  • Отчёт по практике 'Pirmsskolas skolotāja prakse', 42.
  • Отчёт по практике 'Pirmsskolas skolotāja prakse', 43.
  • Отчёт по практике 'Pirmsskolas skolotāja prakse', 44.
  • Отчёт по практике 'Pirmsskolas skolotāja prakse', 45.
  • Отчёт по практике 'Pirmsskolas skolotāja prakse', 46.
  • Отчёт по практике 'Pirmsskolas skolotāja prakse', 47.
  • Отчёт по практике 'Pirmsskolas skolotāja prakse', 48.
  • Отчёт по практике 'Pirmsskolas skolotāja prakse', 49.
  • Отчёт по практике 'Pirmsskolas skolotāja prakse', 50.
  • Отчёт по практике 'Pirmsskolas skolotāja prakse', 51.
  • Отчёт по практике 'Pirmsskolas skolotāja prakse', 52.
  • Отчёт по практике 'Pirmsskolas skolotāja prakse', 53.
Фрагмент работы

Robertu izvēlējos par savu respondentu tāpēc, ka zēns PII ikdienas aktivitātēs piesaista uzmanību ar to, ka mēdz darboties pārāk impulsīvi, vērojams bezbailīgums un pārmērīga kustība – skraidīšana un kliegšana, kas ir šī zēna neatņemama sastāvdaļa. Robertam bieži var novērot nomāktu garastāvokli un uztraukumu. Roberta rīcība ir neprognozējama, tāpēc grupas bērni pret viņu izturas diezgan atturīgi.
Robertam pašreiz ir 6 gadi un 3 mēneši, sver 30 kg un ir 112 cm garš. Roberts nāk no normālas ģimenes. Tā kā viņš ir vienīgais bērns ģimenē un vecāki ir gados jauni, tad Roberts ir lutināts un mīļots, un ne vienmēr vecāki izturas objektīvi. Vēcāki kopā ar bērnu apmeklē daudzus kultūrpasākumus. Roberts ir redzējis visas leļļu teātra izrādes un daudzas teātra izrādes bērniem. Ģimene bieži dodas izbraukumos un tēvs ir Robertam iemācījis makšķerēt. Mamma iegādājas daudzas grāmatas atbilstoši zēna vecumam, kuras viņš nes uz PII un rāda pārējiem grupas bērniem. Vecāki Robertu ir pieradinājuši viņu klātbūtnē uzvesties labi tikai tad, ja viņi ir ko nopirkuši, ja viņi nav neko atnesuši, tad viņš kļūst agresīvs un nevaldāms.
Roberts ir fiziski labi attīstīts un sporta nodarbībās viņam nav nekādu problēmu izpildīt dotos vingrojumus. Viņš ir lokans un ir labi attīstītas mešanas un skriešanas iemaņas, bet kustību rotaļās bieži apvainojas, ja nevar būt vadošais.
Robertam ļoti patīk mūzika, bet muzikālajās nodarbībās viņš dzied klusi, jo bieži nezin vārdus. Viņš ar savu aktīvo uzvedību nespēj klausīties, tādējādi nedzird dziesmu vārdus un nevar tos nodziedāt. Roberts muzikālajās nodarbībās cenšas uzmanību sev pievērst ar trokšņošanu un citu bērnu iekaustīšanu. Viņš savu autoritāti cenšas iegūt visādiem līdzekļiem, galvenais lai viņu ievērotu un pievērstu viņam uzmanību.…

Коментарий автора
Atlants