Оценка:
Опубликованно: 24.11.2009.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 49 единиц
Ссылки: Использованы
  • Реферат 'Mūzika - pirmsskolas bērnu atmiņas attīstības sekmētāja', 1.
  • Реферат 'Mūzika - pirmsskolas bērnu atmiņas attīstības sekmētāja', 2.
  • Реферат 'Mūzika - pirmsskolas bērnu atmiņas attīstības sekmētāja', 3.
  • Реферат 'Mūzika - pirmsskolas bērnu atmiņas attīstības sekmētāja', 4.
  • Реферат 'Mūzika - pirmsskolas bērnu atmiņas attīstības sekmētāja', 5.
  • Реферат 'Mūzika - pirmsskolas bērnu atmiņas attīstības sekmētāja', 6.
  • Реферат 'Mūzika - pirmsskolas bērnu atmiņas attīstības sekmētāja', 7.
  • Реферат 'Mūzika - pirmsskolas bērnu atmiņas attīstības sekmētāja', 8.
  • Реферат 'Mūzika - pirmsskolas bērnu atmiņas attīstības sekmētāja', 9.
  • Реферат 'Mūzika - pirmsskolas bērnu atmiņas attīstības sekmētāja', 10.
  • Реферат 'Mūzika - pirmsskolas bērnu atmiņas attīstības sekmētāja', 11.
  • Реферат 'Mūzika - pirmsskolas bērnu atmiņas attīstības sekmētāja', 12.
  • Реферат 'Mūzika - pirmsskolas bērnu atmiņas attīstības sekmētāja', 13.
  • Реферат 'Mūzika - pirmsskolas bērnu atmiņas attīstības sekmētāja', 14.
  • Реферат 'Mūzika - pirmsskolas bērnu atmiņas attīstības sekmētāja', 15.
  • Реферат 'Mūzika - pirmsskolas bērnu atmiņas attīstības sekmētāja', 16.
  • Реферат 'Mūzika - pirmsskolas bērnu atmiņas attīstības sekmētāja', 17.
  • Реферат 'Mūzika - pirmsskolas bērnu atmiņas attīstības sekmētāja', 18.
  • Реферат 'Mūzika - pirmsskolas bērnu atmiņas attīstības sekmētāja', 19.
  • Реферат 'Mūzika - pirmsskolas bērnu atmiņas attīstības sekmētāja', 20.
  • Реферат 'Mūzika - pirmsskolas bērnu atmiņas attīstības sekmētāja', 21.
  • Реферат 'Mūzika - pirmsskolas bērnu atmiņas attīstības sekmētāja', 22.
  • Реферат 'Mūzika - pirmsskolas bērnu atmiņas attīstības sekmētāja', 23.
  • Реферат 'Mūzika - pirmsskolas bērnu atmiņas attīstības sekmētāja', 24.
  • Реферат 'Mūzika - pirmsskolas bērnu atmiņas attīstības sekmētāja', 25.
  • Реферат 'Mūzika - pirmsskolas bērnu atmiņas attīstības sekmētāja', 26.
  • Реферат 'Mūzika - pirmsskolas bērnu atmiņas attīstības sekmētāja', 27.
  • Реферат 'Mūzika - pirmsskolas bērnu atmiņas attīstības sekmētāja', 28.
  • Реферат 'Mūzika - pirmsskolas bērnu atmiņas attīstības sekmētāja', 29.
  • Реферат 'Mūzika - pirmsskolas bērnu atmiņas attīstības sekmētāja', 30.
  • Реферат 'Mūzika - pirmsskolas bērnu atmiņas attīstības sekmētāja', 31.
  • Реферат 'Mūzika - pirmsskolas bērnu atmiņas attīstības sekmētāja', 32.
  • Реферат 'Mūzika - pirmsskolas bērnu atmiņas attīstības sekmētāja', 33.
  • Реферат 'Mūzika - pirmsskolas bērnu atmiņas attīstības sekmētāja', 34.
  • Реферат 'Mūzika - pirmsskolas bērnu atmiņas attīstības sekmētāja', 35.
  • Реферат 'Mūzika - pirmsskolas bērnu atmiņas attīstības sekmētāja', 36.
  • Реферат 'Mūzika - pirmsskolas bērnu atmiņas attīstības sekmētāja', 37.
  • Реферат 'Mūzika - pirmsskolas bērnu atmiņas attīstības sekmētāja', 38.
  • Реферат 'Mūzika - pirmsskolas bērnu atmiņas attīstības sekmētāja', 39.
  • Реферат 'Mūzika - pirmsskolas bērnu atmiņas attīstības sekmētāja', 40.
  • Реферат 'Mūzika - pirmsskolas bērnu atmiņas attīstības sekmētāja', 41.
  • Реферат 'Mūzika - pirmsskolas bērnu atmiņas attīstības sekmētāja', 42.
  • Реферат 'Mūzika - pirmsskolas bērnu atmiņas attīstības sekmētāja', 43.
  • Реферат 'Mūzika - pirmsskolas bērnu atmiņas attīstības sekmētāja', 44.
  • Реферат 'Mūzika - pirmsskolas bērnu atmiņas attīstības sekmētāja', 45.
  • Реферат 'Mūzika - pirmsskolas bērnu atmiņas attīstības sekmētāja', 46.
  • Реферат 'Mūzika - pirmsskolas bērnu atmiņas attīstības sekmētāja', 47.
  • Реферат 'Mūzika - pirmsskolas bērnu atmiņas attīstības sekmētāja', 48.
  • Реферат 'Mūzika - pirmsskolas bērnu atmiņas attīstības sekmētāja', 49.
  • Реферат 'Mūzika - pirmsskolas bērnu atmiņas attīstības sekmētāja', 50.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    2
1.  Intelektuālo spēju raksturojums un struktūra    5
1.1.  Atmiņas spēju raksturojums    9
1.2.  Atmiņas attīstības īpatnības vidējā pirmsskolas vecumposmā    12
2.  Pirmsskolas un vidējā pirmsskolas vecumposma bērnu attīstības īpatnības    15
3.  Muzikālās darbības veidi pirmsskolā    18
3.1.  Mūzikas klausīšanās    19
3.2.  Dziedāšana    21
3.3.  Ritma izjūtas attīstīšana    22
4.  Muzikālās darbības veidi pirmsskolas vecuma bērnu atmiņas spēju sekmēšanā    25
5.  Bērnu atmiņas spēju praktiskā izpēte izmantojot muzikālos darbības veidus    28
  Secinājumi    45
  Izmantotā literatūra    47
Фрагмент работы

Kursa darba tematu „Mūzika kā vidējā pirmsskolas vecuma bērnu atmiņas spēju sekmētāja” izvēlējos tāpēc, ka strādāju pirmsskolas izglītības iestādē, un tēma ir aktuāla, jo atmiņas spēju attīstības sekmēšana un pilnveidošana jāsāk tieši pirmsskolas vecumā, un tam jāvelta īpaša uzmanība, lai bērnam uzsākot skolas gaitas, būtu pietiekami attīstīta atmiņa mācību vielas veiksmīgai apguvei, jo bērnam ir ļoti svarīgi vingrināties atcerēties dzirdēto.
Pētījuma mērķis – izzināt mūzikas izmantošanas iespējas bērnu atmiņas spēju sekmēšanā vidējā pirmsskolas vecumposmā.
Pētījuma uzdevumi:
1. Pētīt pedagogu un psihologu atziņas par bērnu atmiņas spēju attīstību pirmsskolas vecumposmā.
2. Izzināt vidējā pirmsskolas vecuma bērnu attīstības īpatnības.
3. Pētīt muzikālo darbības veidu izmantošanas iespējas bērnu atmiņas spēju veicināšanā.
4. Noskaidrot ģimenes lomu bērnu atmiņas spēju attīstīšanā.
5. Apkopot praktiskā pētījuma rezultātus.
Pētījuma hipotēze – muzikālie darbības veidi veicinās vidējā pirmsskolas vecuma bērnu atmiņas spējas, ja:
*) tiks ievērotas bērnu vecumposma īpatnības;
*) tiks nodrošināta labvēlīga psiholoģiskā vide;
*) tiks piedāvāts bērnu vecumposmam atbilstošs mūzikas repertuārs.
Pētījuma objekts –pirmsskolas vecuma bērnu atmiņas sekmēšana muzikālajā darbībā.
Pētījuma priekšmets – muzikālie darbības veidi pirmsskolas vecuma bērnu atmiņas attīstībā.
Pētījuma metodes:
1. Teorētiskā -
*) pedagoģiskās un psiholoģiskās literatūras analīze.
2. Empīriskā -
*) bērnu mērķtiecīga novērošana;
*) bērnu vecāku anketēšana;
*)novērojumu analīze.
1. Intelektuālo spēju raksturojums un struktūra
Spējas – individuāli psiholoģiskās īpatnības, kas atšķir vienu cilvēku grupu no otras, viens no subjektīvākajiem nosacījumiem – dotību sekmīga attīstīšanas veicināšana - tā uzskata Jērcuma L. [10,16]. …

Коментарий автора
Atlants