-
Mācību metodes radošo spēju attīstīšanai domrakstu mācīšanā
Nr. | Название главы | Стр. |
IEVADS | ||
1. | TEORĒTISKĀ DAĻA | |
1.1. | Mācību metodes, to klasifikācija | |
1.2. | Domraksts – skolēnu radošo spēju pašizpausmes pamats | |
2. | PRAKTISKĀ DAĻA | |
2.1. | Domrakstu rakstīšana 2.klasē | |
2.2. | Domrakstu rakstīšana 3.klasē | |
2.3. | Piemērotākās metodes radošo spēju attīstīšanai | |
SECINĀJUMI | ||
LITERATŪRAS SARAKSTS |
Savā iepriekšējā darbā, iepazīstot un analizējot zinātnisko literatūru, centos noskaidrot radošo spēju attīstīšanas iespējas sākumskolā, sasaistot to ar domrakstu mācīšanu. Secināju, ka
katra skolotāja uzdevums ir skolēnu radošo spēju attīstīšana izziņas procesā,
iepazīstot katra skolēna intelekta veidu, ir iespējams individualizētāk un daudzveidīgāk izkopt radošās spējas un pilnveidot domrakstu mācīšanas procesu, uzlabojot to kvalitāti,
domrakstu mācīšanā, balstoties uz daudzpusīgā intelekta veidiem, tiek attīstītas skolēnu radošās spējas, jo katras personības kreativitāte izpaužas dažādās darbības sfērās: vārdiskajā, tēlotājdarbībā, skaņu, kustību u.c.jomās.
Domrakstu rakstīšanas procesā lielu vērību veltīju tieši radošo spēju attīstīšanai pamatojoties uz daudzpusīgā intelekta teorijas bāzes. Tādejādi man izdevās panākt, lai domrakstu mācīšana un rakstīšana būtu sekmīgāka, un skolēni ar interesi un aizrautību veiktu radošos darbus.
Šajā kursa darbā lielāku vērību veltīšu tieši domrakstu mācīšanas un rakstīšanas procesā pielietotajām metodēm un paņēmieniem.…
Darba mērķis: noskaidrot domrakstu mācīšanai piemērotākās metodes, ar kuru palīdzību tiek attīstītas skolēnu radošās spējas dzimtās valodas stundās. Darbā ir analizēta zinātniskā literatūra par mācību metodēm un to klasifikācija, izzinātas domrakstu mācīšanas iespējas dzimtās valodas stundās, kā arī aprobētas domrakstu mācīšanā pielietotās metodes, doti domrakstu paraugi 2. un 3. klasei.
