Автор:
Оценка:
Опубликованно: 19.12.2018.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
Рассмотреный период: 2016–2020 гг.
  • Отчёт по практике 'Prakses atskaite SIA "CUBE Aģentūra"', 1.
  • Отчёт по практике 'Prakses atskaite SIA "CUBE Aģentūra"', 2.
  • Отчёт по практике 'Prakses atskaite SIA "CUBE Aģentūra"', 3.
  • Отчёт по практике 'Prakses atskaite SIA "CUBE Aģentūra"', 4.
  • Отчёт по практике 'Prakses atskaite SIA "CUBE Aģentūra"', 5.
  • Отчёт по практике 'Prakses atskaite SIA "CUBE Aģentūra"', 6.
  • Отчёт по практике 'Prakses atskaite SIA "CUBE Aģentūra"', 7.
  • Отчёт по практике 'Prakses atskaite SIA "CUBE Aģentūra"', 8.
  • Отчёт по практике 'Prakses atskaite SIA "CUBE Aģentūra"', 9.
  • Отчёт по практике 'Prakses atskaite SIA "CUBE Aģentūra"', 10.
  • Отчёт по практике 'Prakses atskaite SIA "CUBE Aģentūra"', 11.
  • Отчёт по практике 'Prakses atskaite SIA "CUBE Aģentūra"', 12.
  • Отчёт по практике 'Prakses atskaite SIA "CUBE Aģentūra"', 13.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    3
1.  SIA “CUBE Aģentūra” darbības raksturojums un novērtējums    4
1.1.  Pārdošanas organizatoriskā struktūra un funkciju sadale    4
1.2.  Pārdošanas modeļa stiprās un vājās puses    5
1.3.  Uzņēmuma klientu raksturojums    5
2.  SIA “CUBE Aģentūra” darbības novērtēšana pārdošanas darba organizācijas jomā    7
2.1.  Pārdošanas vadības mērķi un uzdevumi    7
2.2.  Pārdošanas vadības stils un standarti    7
2.3.  Pārdošanas komandas veidošana    8
2.4.  Motivācijas ietekme uz pārdošanas procesu    9
2.5.  Pārdošanas darba plānošana un kontrole    10
2.6.  Pircēju apkalpošanas procesa organizācija    10
2.7.  Priekšlikumi pircēju apkalpošanas procesa organizācijas pilnveidošanai    11
3.  Secinājumi par prakses uzdevumu izpildi SIA “CUBE Aģentūra” un priekšlikumi    12
3.1.  Secinājumi    12
3.2.  Priekšlikumi    12
Фрагмент работы

3. SECINĀJUMI PAR PRAKSES UZDEVUMU IZPILDI SIA “CUBE AĢENTŪRA” UN PRIEKŠLIKUMI
3.1. Secinājumi
a) Uzņēmums rūpējas par saviem darbiniekiem un rnodrošina gan labu higiēnu darba vidē, gan arī motivatorus.
b) Projektu vadītāju galvenais uzdevums nav tikai pārdošana – viņiem ir arī jānodrošina tā piegāde, kas visā šajā procesā ir pat sarežģītāks posms, nekā pati pārdošana.
c) Uzņēmuma vadības stils ir demokrātisks, un vadība darbiniekiem dod diezgan lielu brīvību gan lēmumu pieņemšanā, gan procesu izpildē.
d) Svarīgākais kritērijs visā darba procesā ir rezultāts.
e) Klientu apmierinātība ir ļoti svarīga, jo šis ir uzņēmums ar labu reputāciju, par kuras uzturēšanu ir jārūpējas.
f) Uzņēmuma projektu vadītājiem tiek maksāta pamatalga, kurai tiek pievienota algas mainīgā daļa, kas atkarīga no konkrētā darbinieka katra mēneša apgrozījuma.
g) Uzņēmuma darbinieku un vadības attiecības ir ļoti labas – vadība ļoti bieži nepieciešamības gadījumā piedalās arī nelielu problēmsituāciju risināšanā.
h) Uzņēmumam ir sava iekšējā uzskaites sistēma / CRM, kur tiek apkopota ļoti liela daļa svarīgās un aktuālās informācijas. Šī sistēma ir paša uzņēmuma veidota, tāpēc tajā ir iespējams veikt nepieciešamās izmaiņas un uzlabojumus diezgan ātri un ērti paša uzņēmuma iekšienē.
i) Uzņēmums ir sociāli atbildīgs un noteiktu apjomu darba stundu gadā atvēl sociāliem vai labdarības projektiem.

Коментарий автора
Atlants