Автор:
Оценка:
Опубликованно: 19.10.2006.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
  • Конспект 'Orientēšanās plaknē, telpā un laikā. Apmācība vecākā pirmsskolas vecuma bērniem', 1.
  • Конспект 'Orientēšanās plaknē, telpā un laikā. Apmācība vecākā pirmsskolas vecuma bērniem', 2.
  • Конспект 'Orientēšanās plaknē, telpā un laikā. Apmācība vecākā pirmsskolas vecuma bērniem', 3.
  • Конспект 'Orientēšanās plaknē, telpā un laikā. Apmācība vecākā pirmsskolas vecuma bērniem', 4.
  • Конспект 'Orientēšanās plaknē, telpā un laikā. Apmācība vecākā pirmsskolas vecuma bērniem', 5.
  • Конспект 'Orientēšanās plaknē, telpā un laikā. Apmācība vecākā pirmsskolas vecuma bērniem', 6.
  • Конспект 'Orientēšanās plaknē, telpā un laikā. Apmācība vecākā pirmsskolas vecuma bērniem', 7.
  • Конспект 'Orientēšanās plaknē, telpā un laikā. Apmācība vecākā pirmsskolas vecuma bērniem', 8.
  • Конспект 'Orientēšanās plaknē, telpā un laikā. Apmācība vecākā pirmsskolas vecuma bērniem', 9.
  • Конспект 'Orientēšanās plaknē, telpā un laikā. Apmācība vecākā pirmsskolas vecuma bērniem', 10.
  • Конспект 'Orientēšanās plaknē, telpā un laikā. Apmācība vecākā pirmsskolas vecuma bērniem', 11.
  • Конспект 'Orientēšanās plaknē, telpā un laikā. Apmācība vecākā pirmsskolas vecuma bērniem', 12.
  • Конспект 'Orientēšanās plaknē, telpā un laikā. Apmācība vecākā pirmsskolas vecuma bērniem', 13.
  • Конспект 'Orientēšanās plaknē, telpā un laikā. Apmācība vecākā pirmsskolas vecuma bērniem', 14.
  • Конспект 'Orientēšanās plaknē, telpā un laikā. Apmācība vecākā pirmsskolas vecuma bērniem', 15.
  • Конспект 'Orientēšanās plaknē, telpā un laikā. Apmācība vecākā pirmsskolas vecuma bērniem', 16.
  • Конспект 'Orientēšanās plaknē, telpā un laikā. Apmācība vecākā pirmsskolas vecuma bērniem', 17.
  • Конспект 'Orientēšanās plaknē, telpā un laikā. Apmācība vecākā pirmsskolas vecuma bērniem', 18.
  • Конспект 'Orientēšanās plaknē, telpā un laikā. Apmācība vecākā pirmsskolas vecuma bērniem', 19.
  • Конспект 'Orientēšanās plaknē, telpā un laikā. Apmācība vecākā pirmsskolas vecuma bērniem', 20.
  • Конспект 'Orientēšanās plaknē, telpā un laikā. Apmācība vecākā pirmsskolas vecuma bērniem', 21.
  • Конспект 'Orientēšanās plaknē, telpā un laikā. Apmācība vecākā pirmsskolas vecuma bērniem', 22.
  • Конспект 'Orientēšanās plaknē, telpā un laikā. Apmācība vecākā pirmsskolas vecuma bērniem', 23.
  • Конспект 'Orientēšanās plaknē, telpā un laikā. Apmācība vecākā pirmsskolas vecuma bērniem', 24.
  • Конспект 'Orientēšanās plaknē, telpā un laikā. Apmācība vecākā pirmsskolas vecuma bērniem', 25.
  • Конспект 'Orientēšanās plaknē, telpā un laikā. Apmācība vecākā pirmsskolas vecuma bērniem', 26.
  • Конспект 'Orientēšanās plaknē, telpā un laikā. Apmācība vecākā pirmsskolas vecuma bērniem', 27.
  • Конспект 'Orientēšanās plaknē, telpā un laikā. Apmācība vecākā pirmsskolas vecuma bērniem', 28.
  • Конспект 'Orientēšanās plaknē, telpā un laikā. Apmācība vecākā pirmsskolas vecuma bērniem', 29.
Фрагмент работы

Jēdzienu, kas saistīti ar orientēšanos plaknē, laikā un telpā, apguve 5-7 gadus veciem bērniem ietver sevī arī zināšanas par gadalaikiem, kalendāru. Nākamie skolēni iemācās orientēties plaknē un telpā, mācās izprast jēdzienus ‘’pa labi,’’ ‘’pa kreisi’’, ‘’labā,’’ ‘’kreisā’’ mala.
Materiāli, kurus pedagogi izmanto iepazīstinot bērnus ar kalendāru, gadalaiku miju, parasti ir krāsaini. Tos var izgatavot dažādi: gan izdalot katru mēnesi atsevišķi, gan apvienojot vairākus kopā. Bērni kopā ar pedagogu var pagatavot dažāda veida kalendārus ( dzimšanas dienu vai vārda dienu, gadskārtu kalendārus u.c.).Gadalaiku kalendārs var tikt papildināts ar attēliem, kurā apvienoti vairāk mēneši kopā. Tas rosinās bērnus apskatīt attēlus un pastāstīt par tiem, salīdzināt un ieraudzīt atšķirības. Kopīgi var padomāt, ko tad vēl varēja piezīmēt klāt.
Izmantojot un iepazīstinot bērnus ar gadalaika kalendāru, skolotāja pārrunā katra gadalaika pazīmes (gaisa temperatūru, cilvēku ģērbšanos, dzīvnieku uzvedību).
Karam kalendārajam mēnesim ir savas raksturīgās pazīmes, ko bērni ātri uztver un atceras. Piemēram, martā raud lāstekas, jūnijā tiek svinēti Jāņi, decembrī klusi atbrien Ziemassvētki. Svarīgi, lai katrs bērns varētu raksturot kādu mēnesi, veidojot savas īpašas asociācijas, neizmantojot tikai pedagoga piedāvātos šablonus.
Bērni gadalaikus mēdz atšķirt daudz agrāk nekā nedēļu un mēnešu jēdzienus. …

Коментарий автора
Atlants