Оценка:
Опубликованно: 10.03.2005.
Язык: Латышский
Уровень: Средняя школа
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
  • Реферат 'Situācijas analīze, reprezentācija, vērtēšana', 1.
  • Реферат 'Situācijas analīze, reprezentācija, vērtēšana', 2.
  • Реферат 'Situācijas analīze, reprezentācija, vērtēšana', 3.
  • Реферат 'Situācijas analīze, reprezentācija, vērtēšana', 4.
  • Реферат 'Situācijas analīze, reprezentācija, vērtēšana', 5.
  • Реферат 'Situācijas analīze, reprezentācija, vērtēšana', 6.
Фрагмент работы

Neparasta pieeja, nedzirdēts, bet interesants viedoklis – tādas ir manas pirmās asociācijas par dzirdēto. Pirmajā brīdī šķiet, ka neko nevar saprast, bet te vajag pavērt savu domāšanu plašāk, nevar aprobežoties ar jau zināmām lietām. Kad tu pārkāp savu ikdienišķo un pierasto domu un uztveres robežas, ļauj savai primitīvajai domāšanai pavērt iespēju spriest loģiski, dziļāk, tad tu sāc saprast.

Sīkāk ielūkošos vārdu jēdzieniskajā izpratnē. Ir jāsaprot vārda būtība, lai spētu par to runāt, domāt, spriest un uztvert dzirdēto.
Analīze - objekta sadalīšana sastāvdaļās loģiskās abstrakcijas ceļā; vispusīgs, sīks apskats, sīks raksturojums. Sastāva, sastāvdaļu noteikšana.
Analīze – tā ir veseluma sadalīšana daļās, pieņēmums, ka veselumu vispār iespējams sadalīt daļās.
Reprezentācja – kaut kas līdzīgs sintēzei, tas nozīmē – likt kopā, kā rezultātā rodas modelis. Darbība, lai parādītu sevi no labās puses vai pārstāvētu kādu.
Vērtējums - atzinums. Paveikta darbība.
Vērtēšana – lai veiktu vērtēšanu jābūt skalai, pēc kuras veikt vērtēšanu, un jābūt vērtētājam. Faktiski vērtēšana ir prognozēšana.

Situāciju tas ir apstākļu kopums, kāds noteikts stāvoklis.

Коментарий автора
Atlants