Автор:
Оценка:
Опубликованно: 06.02.2012.
Язык: Латышский
Уровень: Средняя школа
Литературный список: 16 единиц
Ссылки: Использованы
Рассмотреный период: 2011–2015 гг.
  • Реферат 'YouTube.com izmantošana mācību procesā Valmieras Pārgaujas ģimnāzijas vidusskola', 1.
  • Реферат 'YouTube.com izmantošana mācību procesā Valmieras Pārgaujas ģimnāzijas vidusskola', 2.
  • Реферат 'YouTube.com izmantošana mācību procesā Valmieras Pārgaujas ģimnāzijas vidusskola', 3.
  • Реферат 'YouTube.com izmantošana mācību procesā Valmieras Pārgaujas ģimnāzijas vidusskola', 4.
  • Реферат 'YouTube.com izmantošana mācību procesā Valmieras Pārgaujas ģimnāzijas vidusskola', 5.
  • Реферат 'YouTube.com izmantošana mācību procesā Valmieras Pārgaujas ģimnāzijas vidusskola', 6.
  • Реферат 'YouTube.com izmantošana mācību procesā Valmieras Pārgaujas ģimnāzijas vidusskola', 7.
  • Реферат 'YouTube.com izmantošana mācību procesā Valmieras Pārgaujas ģimnāzijas vidusskola', 8.
  • Реферат 'YouTube.com izmantošana mācību procesā Valmieras Pārgaujas ģimnāzijas vidusskola', 9.
  • Реферат 'YouTube.com izmantošana mācību procesā Valmieras Pārgaujas ģimnāzijas vidusskola', 10.
  • Реферат 'YouTube.com izmantošana mācību procesā Valmieras Pārgaujas ģimnāzijas vidusskola', 11.
  • Реферат 'YouTube.com izmantošana mācību procesā Valmieras Pārgaujas ģimnāzijas vidusskola', 12.
  • Реферат 'YouTube.com izmantošana mācību procesā Valmieras Pārgaujas ģimnāzijas vidusskola', 13.
  • Реферат 'YouTube.com izmantošana mācību procesā Valmieras Pārgaujas ģimnāzijas vidusskola', 14.
  • Реферат 'YouTube.com izmantošana mācību procesā Valmieras Pārgaujas ģimnāzijas vidusskola', 15.
  • Реферат 'YouTube.com izmantošana mācību procesā Valmieras Pārgaujas ģimnāzijas vidusskola', 16.
  • Реферат 'YouTube.com izmantošana mācību procesā Valmieras Pārgaujas ģimnāzijas vidusskola', 17.
  • Реферат 'YouTube.com izmantošana mācību procesā Valmieras Pārgaujas ģimnāzijas vidusskola', 18.
  • Реферат 'YouTube.com izmantošana mācību procesā Valmieras Pārgaujas ģimnāzijas vidusskola', 19.
  • Реферат 'YouTube.com izmantošana mācību procesā Valmieras Pārgaujas ģimnāzijas vidusskola', 20.
  • Реферат 'YouTube.com izmantošana mācību procesā Valmieras Pārgaujas ģimnāzijas vidusskola', 21.
  • Реферат 'YouTube.com izmantošana mācību procesā Valmieras Pārgaujas ģimnāzijas vidusskola', 22.
  • Реферат 'YouTube.com izmantošana mācību procesā Valmieras Pārgaujas ģimnāzijas vidusskola', 23.
  • Реферат 'YouTube.com izmantošana mācību procesā Valmieras Pārgaujas ģimnāzijas vidusskola', 24.
  • Реферат 'YouTube.com izmantošana mācību procesā Valmieras Pārgaujas ģimnāzijas vidusskola', 25.
  • Реферат 'YouTube.com izmantošana mācību procesā Valmieras Pārgaujas ģimnāzijas vidusskola', 26.
  • Реферат 'YouTube.com izmantošana mācību procesā Valmieras Pārgaujas ģimnāzijas vidusskola', 27.
  • Реферат 'YouTube.com izmantošana mācību procesā Valmieras Pārgaujas ģimnāzijas vidusskola', 28.
  • Реферат 'YouTube.com izmantošana mācību procesā Valmieras Pārgaujas ģimnāzijas vidusskola', 29.
  • Реферат 'YouTube.com izmantošana mācību procesā Valmieras Pārgaujas ģimnāzijas vidusskola', 30.
  • Реферат 'YouTube.com izmantošana mācību procesā Valmieras Pārgaujas ģimnāzijas vidusskola', 31.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Rezumējums    3
  Abstract    4
  Ievads    5
1.  Mācību vides modernizācija    7
1.1.  Mediju izglītības nozīme mūsdienās    7
1.2.  Jaunās tehnoloģijas izglītība    9
2.  Individuālie un uz sabiedrību orientētie mācību resursi    10
2.1.  Individuālie mācīšanās resursi    10
2.1.1.  Twitter.com    10
2.1.2.  Facebook.com    11
2.1.3.  Blogger.com    11
2.1.4.  LearnCentral.com    11
2.1.5.  Wiki.com    11
2.2.  Uz sabiedrību orientētie mācību resursi    11
2.2.1.  TokBox.com    12
2.2.2.  Flickr.com    12
2.2.3.  Doodle.com    12
2.2.4.  Twogoals.com    12
2.3.  Mācību resurss YouTube.com    12
3.  Priekšrocības un trūkumi mācoties no video    14
4.  Metode    16
5.  Rezultāti    17
5.1.  Mācībām visbiežāk lietoto interneta resursu analīze    17
5.2.  Interneta resursa YouTube.com analīze    17
5.3.  YouTube.com – palīglīdzeklis mācību vielas apgūšanā    18
5.4.  Pārpublicējumu analīze sociālajos portālos    20
5.5.  YouTube.com efektivitāte    21
5.6.  Neizmantošanas iemesli    21
6.  Diskusija    22
  Secinājumi    26
  Nobeigums    27
  Literatūras saraksts    28
  Pielikumi    30
Фрагмент работы

Pētījumā „YouTube.com izmantošana mācību procesā Valmieras Pārgaujas ģimnāzijas vidusskolas vecuma jauniešu vidū” apskatītā problēma ir jauniešu interneta resursu izmantošana mācību procesā kā alternatīvas meklējums grāmatu studijām. Visbiežāk alternatīvs mācīšanās veids lasīšanai ir video skatīšanās, tas sniedz vizuālu priekšstatu par mācību vielu, to ir iespējams noskatīties atkārtoti, apturēt un skatīties sev ērtā laikā un vietā, taču ne visi jaunieši ir spējīgi atšķirt kvalitatīvu informāciju un nekvalitatīvas. Pētījumā tiek izvirzīti jautājumi – Kādus interneta resursus izmanto vidusskolas vecuma jaunieši Valmieras Pārgaujas ģimnāzijā, kādiem mācību procesiem visbiežāk tiek izmantots YouTube.com, kā mūsdienu jauniešu uzmanību piesaistīt mācībām, kādas tehnikas jāizmanto? Lai atbildētu uz pētījumā izvirzītajiem jautājumiem tiek izvirzīts pētījuma mērķis – noskaidrot vai video portāls YouTube.com ir piemērots, kvalitatīvs un kreatīvu domāšanu veicinošs mācīšanās līdzeklis jauniešiem, ko iespējams pielietot mācību procesā.
Temats par YouTube.com izmantošanu mācību procesā ir aktuāls tāpēc, ka interneta portāls YouTube.com darbojas tikai sešus gadus, bet šajos sešos gados ir guvis pārsteidzošus panākumus. Otrkārt, mūsdienās jaunieši mācību procesā vēlās ieguldīt mazas pūles, lai iegūtu zināšanas, bet sasniegt augstvērtīgus un kvalitatīvus rezultātu, nereti zināšanas tiek gūtas portālā YouTube.com portālā. Treškārt, daudzos iepriekš analizētos pētījumos par YouTube.com, tiek izteikts apgalvojums, ka YouTube.com nākotnē kļūs par mācīšanās fenomenu (margaryna, Littlejohn, Vojt, 2010). Novitāte tiek nodrošināta pētot jauna interneta resursa ietekmi uz skolēniem un to, cik ļoti jaunieši uzticas informācijai YouTube.com portālā.
Pētījumā tiks atbildēts uz izvirzītajiem pētījuma jautājumiem un mērķi analizējot dažādu literatūru, tiks iegūtas jaunas zināšanas par mācību vides modernizāciju, par individuālajiem un uz sabiedrību orientētajiem mācību resursiem, par priekšrocībām un trūkumiem, kādi ir mācoties no video, kā arī par YouTube.com nākotnes perspektīvām izglītībā.…

Коментарий автора
Atlants