Автор:
Оценка:
Опубликованно: 16.05.2014.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 1 единиц
Ссылки: Не использованы
Рассмотреный период: 2011–2015 гг.
  • Конспект 'Pakalpojumu kvalitātes ietekme uz klientu apmierinātību', 1.
  • Конспект 'Pakalpojumu kvalitātes ietekme uz klientu apmierinātību', 2.
  • Конспект 'Pakalpojumu kvalitātes ietekme uz klientu apmierinātību', 3.
  • Конспект 'Pakalpojumu kvalitātes ietekme uz klientu apmierinātību', 4.
Фрагмент работы

Balstoties uz Pakistānā veikto pētījumu, varam secināt, ka tur esošajām viesnīcām vajadzētu uzlabot savus vizuālos noformējumus, dekorācijas, tīrību, kā arī personāla izskatu, kā arī pievērst lielāko uzsvaru individuālajām klientu vēlmēm. Lai to sasniegtu, būtu jāinvestē lielāki līdzekļi gan viesnīcu atjaunošanā, gan arī personāla apmācībā, uzlabojot to komunikācijas spējas un manieres.
Lai arī šis pētījums tika veikts vienā konkrētā pilsētā, aptaujājot ne pārāk lielu skaitu respondentu, kā arī respondentu atbildes varētu ietekmēt vairāki dabas apstākļi, kā piemēram, laikapstākļi, gaisa temperatūra, gadalaiks, ir iespējams vilkt arī vairākas paralēles ar Latvijas viesnīcām. Manuprāt, Latvijas viesnīcās situācija ir līdzīga, taču varētu būt augstāks vērtējums par vizuālo izskatu un mazliet zemāks par atsaucību. No maniem novērojumiem, arī Latvijas viesnīcās būtu nepieciešama profesionālāka personāla apmācība, lai spētu apmierināt individuālu klientu vēlmes, nevis balstīties tikai uz vispārpieņemtiem standartiem. Nav viegli atrast pareizo balansa punktu starp vizuālo noformējumu un attieksmi starp klientiem, jo klientu vēlmes un personīgās īpašības atšķiras, tāpēc arī bieži vien dzirdam tik dažādas atsauksmes par vienu un to pašu viesnīcu, tāpēc uzskatu, ka viesnīcu starpā nemitīgi būs novērojama konkurence, jo nav iespējams izveidot viesnīcu, kas atbilstu visu pasaules cilvēku prasībām, ir iespējams tikai aptuveni izanalizēt vidējā apmeklētāja vēlmes un piemērot tās kā standartu.

Коментарий автора
Atlants