Оценка:
Опубликованно: 16.10.2025.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 1 единиц
Ссылки: Использованы
Рассмотреный период: 2021–2025 гг.
  • Отчёт по практике 'Prakses atskaite SIA "Later LTD" Pica Lulū', 1.
  • Отчёт по практике 'Prakses atskaite SIA "Later LTD" Pica Lulū', 2.
  • Отчёт по практике 'Prakses atskaite SIA "Later LTD" Pica Lulū', 3.
  • Отчёт по практике 'Prakses atskaite SIA "Later LTD" Pica Lulū', 4.
  • Отчёт по практике 'Prakses atskaite SIA "Later LTD" Pica Lulū', 5.
  • Отчёт по практике 'Prakses atskaite SIA "Later LTD" Pica Lulū', 6.
  • Отчёт по практике 'Prakses atskaite SIA "Later LTD" Pica Lulū', 7.
  • Отчёт по практике 'Prakses atskaite SIA "Later LTD" Pica Lulū', 8.
  • Отчёт по практике 'Prakses atskaite SIA "Later LTD" Pica Lulū', 9.
  • Отчёт по практике 'Prakses atskaite SIA "Later LTD" Pica Lulū', 10.
  • Отчёт по практике 'Prakses atskaite SIA "Later LTD" Pica Lulū', 11.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  IEVADS    3
1.  UZŅĒMUMA RAKSTUROJUMS    4
2.  UZŅĒMUMA STARTĒĢIJA    7
  SECINĀJUMI UN IETEIKUMI    9
  IZMANTOTIE AVOTI UN LITERATŪRAS SARAKSTS    10
Фрагмент работы

Prakses nozare un vieta tika izvēlēta pēc darba autores interesēm. Pieaugošā pieprasījuma
tendence pēc ātrās ēdināšanas pakalpojumiem vecināja darba autori izprasta kā uzņēmums darbojas
un attīstās, lai pielāgotos šīm tendencēm.
Prakses laiks: no 1.jūnija līdz 30.jūnijam.
Prakses vieta: Uzņēmums SIA “Later LTD”, Pica Lulū.
Prakses mērķis: veidot padziļinātu izpratni par attiecīgajā sociālo zinātņu jomā apgūto
teorētisko zināšanu piemērojamību praksē, starptautiskā biznesa un ilgtspējīgas ekonomikas
kontekstā
Prakses uzdevumi:
1. Sniegt uzņēmuma vispārējo raksturojumu, t.sk. darbības nozari un apakšnozari,
uzņēmuma darbību raksturojošos pamatrādītājus, organizācijas lielumu (mikro, mazs,
vidējs, liels) pēc apgrozījuma, bilances kopsummas, darbinieku skaits kritērijiem;
2. Analizēt uzņēmuma darbības virzienu un vietu nacionālajā un starptautiskajā biznesa
vidē un ekonomikā kopumā;
3. Izvērtēt uzņēmuma organizatorisko struktūru (veids, vadīšanas līmeņu skaits,
vadīšanas funkciju centralizācijas un decentralizācijas pakāpe);
4. Noskaidrot uzņēmuma misiju, vīziju, mērķus (stratēģiskie, taktiskie, operatīvie) un
analizēt to saistību ar uzņēmuma attīstību;
5. Izvērtēt uzņēmuma plānu sistēmu (ilgtermiņa, īstermiņa, operatīvie plāni);
6. Iepazīties ar uzņēmuma stratēģiju un rīcības plānu, darba organizāciju un funkciju
sadalījumu.…

Коментарий автора
Коментарий редакции
Atlants