Автор:
Оценка:
Опубликованно: 14.11.2008.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 1 единиц
Ссылки: Не использованы
Рассмотреный период: 2000–2010 гг.
  • Конспект 'Attīstības zonas', 1.
  • Конспект 'Attīstības zonas', 2.
Фрагмент работы

Individuālā pieeja nosaka, ka stundās jānodrošina individuālu mācīšanas stils katram skolēnam, ņemot vērā tā personības īpatnības, attīstības līmeni, attīstības dinamiku un uztveres spējas. Vispārējās prasības pareizi jāsaskaņo ar individuālo pieeju skolēniem, jo cilvēki ar savām spējam atšķiras cits no cita. Spējas attīstās nevienmērīgi, bieži īslaicīgs sastingums mijas ar paātrinātu attīstību. Tas prasa individualizāciju, sevišķu pedagoģisko taktu. Vieniem bērniem jāuzstāda paaugstinātas prasības un jādod papildus uzdevumi, citiem jāpalīdz, lai spējas ātrāk attīstītos, papildinātos trūkstošās zināšanas, veidotos vajadzīgās prasmes, varbūt pat kompensācijas mehānismi.…

Коментарий автора
Atlants