-
Vērošanas prakse pirmskolas iestādēs
Nr. | Название главы | Стр. |
Ievads | 3 | |
Pirmskolas iestādes apraksti | 4 | |
Dokumenti un metodes | 5 | |
Psihologa darba gaitas | 6 | |
Vērojumi | 7 | |
Secinājumi | 8 |
Vecākiem tiek ieteikts, kādas lietas jāņem vērā uz ko pievērst uzmanību. Aiga stāstīja, kas Rihardam padodas un kas mazāk. Tiek izstāstīts, ka zēnam nav īpašu problēmu, bet domāšanas operācija aizķeras. Ka bērnam jāpalīdz vairāk izmantot šo operāciju ar dažādiem uzdevumiem, kā, piemēram, novietot mantas citā vieta un saskaitīt cik automašīnu viņam ir. Viņam ir nepieciešams savs organizēts darbs, ko nosaka vecāki jeb pedagogi.
Secinājumi.
Ieskatoties savā praksē uzskatu, ka esmu izpildījusi visus kritērijus. Uzskatu, ka guvu diezgan lielu pieredzi pirmajā praksē. Manas priekšrocības bija, ka es praksi izgāju nevis viena iestādē, bet četrās izglītības iestādēs. Psiholoģe bija ļoti pretim nākoša un, ja man bija kādas neskaidrības izskaidroja saprotami man. Mēs daudz diskutējām par bērnu psihi un to attīstību, veidojot supervīziju. No katras izglītības iestādes ieguvu daudzveidīgas zināšanas. Visas iestādes atšķīrās, kas lika man arī palīdzēja prakses laika. Uzskatu ka esmu paveikusi ļoti daudz.
…
Šajā darbā ir aprakstītas prakses gaitas. Uzrakstīts konkrētas lietas konkrētā secībā. Prakses atskaite uzrakstīta atbilstoši kritērijiem. Prakses vadītājas darbība ir saistīta ar izglītības psiholoģiju ar specifisku ievirzi pirmskolas vecuma grupā. Prakses vadītāja darba nedēļa ir sadalīta pa visām četrām izglītības iestādēm. Psihologam savā darbībā ir jāievēro psihologa ētikas kodekss, vispārīgie psiholoģijas likumi un iestādes kārtības noteikumi. Aiga mācību gadu sākumā izvieto informāciju vecākiem un savu darba laiku uz informatīvā stenda.