Автор:
Оценка:
Опубликованно: 23.02.2018.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 1 единиц
Ссылки: Не использованы
  • Презентация 'Vesela bērna augšana un attīstība', 1.
  • Презентация 'Vesela bērna augšana un attīstība', 2.
  • Презентация 'Vesela bērna augšana un attīstība', 3.
  • Презентация 'Vesela bērna augšana un attīstība', 4.
  • Презентация 'Vesela bērna augšana un attīstība', 5.
  • Презентация 'Vesela bērna augšana un attīstība', 6.
  • Презентация 'Vesela bērna augšana un attīstība', 7.
  • Презентация 'Vesela bērna augšana un attīstība', 8.
  • Презентация 'Vesela bērna augšana un attīstība', 9.
  • Презентация 'Vesela bērna augšana un attīstība', 10.
  • Презентация 'Vesela bērna augšana un attīstība', 11.
  • Презентация 'Vesela bērna augšana un attīstība', 12.
  • Презентация 'Vesela bērna augšana un attīstība', 13.
  • Презентация 'Vesela bērna augšana un attīstība', 14.
  • Презентация 'Vesela bērna augšana un attīstība', 15.
  • Презентация 'Vesela bērna augšana un attīstība', 16.
  • Презентация 'Vesela bērna augšana un attīstība', 17.
  • Презентация 'Vesela bērna augšana un attīstība', 18.
  • Презентация 'Vesela bērna augšana un attīstība', 19.
  • Презентация 'Vesela bērna augšana un attīstība', 20.
Фрагмент работы

Vēlīnais pusaudža, pubertātes periods 17-21 g.v.
Fizioloģijas īpatnības:
Augšanas tempi palēninās
Ķermeņa proporcijas un izmēri sasniedz pieaugušo parametrus
Psihosociāli: nostiprinās neatkarība un spējas pieņemt lēmumus.

Attīstības robežtipi
2-3 gadi – bērnam ir pietiekoša valodas prasme, mācās skaitīt, identificē attēlus, mācās vienkāršus stāstus, mācās dzejoļus
4-5 gadi – bērns spēlējas ar vienaudžiem, raksta paša vārdu, zīmē dažādus attēlus, simbolizētus dzīvniekus, cilvēkus un priekšmetus. Mācās rakstīt, veidot stāstus.
6 gadi – sagatavojas lasīšanai. Mācās lasīšanu, rakstīšanu, sāk apgūt matemātiku, jo veidojas jaunas spējas uztverē un loģiskajā domāšanā. Bērns saskaita un atņem.

Attīstības robežtipi
9-12 gadi – sadarbojas ar citiem skolēniem klases projektos vai grupu spēlēs, veido vienkāršus eksperimentus
14-17 gadi – sāk saprast formālās loģikas likumsakarības. Sāk augstākās matemātikas apgūšanu un saprast zinātniskās metodoloģijas sarežģītību. Mēģina apgūt grūtas tehniskās prasmes matemātikā, sportā, mākslā; formulēt paša vērtības un dzīves filozofiju.

Коментарий автора
Atlants