Автор:
Оценка:
Опубликованно: 23.09.2010.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
  • Отчёт по практике 'Drošība', 1.
  • Отчёт по практике 'Drošība', 2.
  • Отчёт по практике 'Drošība', 3.
  • Отчёт по практике 'Drošība', 4.
  • Отчёт по практике 'Drošība', 5.
  • Отчёт по практике 'Drošība', 6.
  • Отчёт по практике 'Drošība', 7.
  • Отчёт по практике 'Drošība', 8.
  • Отчёт по практике 'Drošība', 9.
  • Отчёт по практике 'Drošība', 10.
  • Отчёт по практике 'Drošība', 11.
  • Отчёт по практике 'Drošība', 12.
  • Отчёт по практике 'Drošība', 13.
  • Отчёт по практике 'Drošība', 14.
  • Отчёт по практике 'Drošība', 15.
  • Отчёт по практике 'Drošība', 16.
  • Отчёт по практике 'Drošība', 17.
  • Отчёт по практике 'Drošība', 18.
  • Отчёт по практике 'Drošība', 19.
  • Отчёт по практике 'Drošība', 20.
  • Отчёт по практике 'Drošība', 21.
Фрагмент работы

Nedēļas tēma: Mana drošība apkārtnē
Apakš tēmas:
Pirmdiena – Mūsu ceļi (apkārtne un sabiedrība).
Otrdiena – Drošība sēņu valstībā (daba).
Trešdiena – Tikšanās ar meža valstības iemītniekiem (runas attīstība)!
Ceturtdiena – Ciemos pie luksofora (matemātikas priekšstati).
Piektdiena – Esmu pamanāms! (rokdarbi).

Nedēļas tēma: Kā justies droši un pasargātam?
Apakš tēmas:
Pirmdiena – Asumiņi man visapkārt. (apkārtne un sabiedrība)
Otrdiena – Uguns spēles manā mājā (daba).
Trešdiena – Esi uzmanīgs ar elektroierīcēm! (runas attīstība)
Ceturtdiena – Drošības pasaulē (matemātika).
Piektdiena – Mana drošība – mājas (tēlotājdarbība).

Nedēļas tēma: Mana drošība apkārtnē
Pirmdiena
Tēma: Mūsu ceļi
Mērķis: Pieredzes bagātināšana par dažādiem ceļiem, to nosaukumiem, apzinoties drošības pasākumu ievērošanu uz tiem, bērnu aktīvā un radošā darbībā.
Dominante: Apkārtne un sabiedrība
Pakārtotie darbības veidi: Matemātika, runas attīstība, zīmēšana
Uzdevumi:
Paplašināt bērnu priekšstatus par dažādiem ceļiem, to nosaukumiem (lielceļš, taka, iela, bruģis), to kopīgām un atšķirīgām pazīmēm, salīdzinot tos.
Rosināt bērnu patstāvību, brīvi izvēloties transporta līdzekli atbilstoši ceļa veidam un ievērojot savu drošību, izspēlēt sižeta rotaļu, risināt problēmsituācijas.
Aktivizēt vārdu krājumā ceļu raksturojošus īpašības vārdus – taisns, līkumains, līdzens, grubuļains, šaurs, plats.
Vingrināt attīstīt artikulācijas aparātu un regulēt balss skaļumu, atdarinot transporta līdzekļu skaņas (mašīna, traktors).
Veicināt ģeometrisku figūru saskatīšanu un atpazīšanu uz bruģēta ceļa.
Pilnveidot bērnu izpratni par jēdzieniem „šaurs”, „plats”, tos attiecinot, runājot par ceļu.
Rosināt radošās darbības attīstību, darbojoties ar krāsām un krītiņiem, izrotājot katram savu bruģakmeni un apzinoties sevi kā personības vienreizīgumu.
Sekmēt savstarpējas cieņas, sapratnes veidošanos vienam pret otru un paveikto.

Коментарий автора
Atlants