Автор:
Оценка:
Опубликованно: 25.11.2008.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 3 единиц
Ссылки: Не использованы
Рассмотреный период: 2000–2010 гг.
  • Реферат 'Biznesa plānam izvēlētās nozares un produkta analīze', 1.
  • Реферат 'Biznesa plānam izvēlētās nozares un produkta analīze', 2.
  • Реферат 'Biznesa plānam izvēlētās nozares un produkta analīze', 3.
  • Реферат 'Biznesa plānam izvēlētās nozares un produkta analīze', 4.
  • Реферат 'Biznesa plānam izvēlētās nozares un produkta analīze', 5.
  • Реферат 'Biznesa plānam izvēlētās nozares un produkta analīze', 6.
  • Реферат 'Biznesa plānam izvēlētās nozares un produkta analīze', 7.
  • Реферат 'Biznesa plānam izvēlētās nozares un produkta analīze', 8.
  • Реферат 'Biznesa plānam izvēlētās nozares un produkta analīze', 9.
  • Реферат 'Biznesa plānam izvēlētās nozares un produkta analīze', 10.
  • Реферат 'Biznesa plānam izvēlētās nozares un produkta analīze', 11.
  • Реферат 'Biznesa plānam izvēlētās nozares un produkta analīze', 12.
  • Реферат 'Biznesa plānam izvēlētās nozares un produkta analīze', 13.
  • Реферат 'Biznesa plānam izvēlētās nozares un produkta analīze', 14.
  • Реферат 'Biznesa plānam izvēlētās nozares un produkta analīze', 15.
  • Реферат 'Biznesa plānam izvēlētās nozares un produkta analīze', 16.
  • Реферат 'Biznesa plānam izvēlētās nozares un produkta analīze', 17.
  • Реферат 'Biznesa plānam izvēlētās nozares un produkta analīze', 18.
  • Реферат 'Biznesa plānam izvēlētās nozares un produkta analīze', 19.
  • Реферат 'Biznesa plānam izvēlētās nozares un produkta analīze', 20.
  • Реферат 'Biznesa plānam izvēlētās nozares un produkta analīze', 21.
  • Реферат 'Biznesa plānam izvēlētās nozares un produkta analīze', 22.
  • Реферат 'Biznesa plānam izvēlētās nozares un produkta analīze', 23.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    4
1.1.  Vispārīgs apraksts par nozari    6
1.2.  Nozarē piedāvāta produkta raksturojums    6
1.3.  Priekšnosacījumi attīstībai    9
1.4.  Izvēlēta pakalpojuma raksturojums    10
2.1.  Konkurenti    12
3.1.  Uzņēmumu darbības rezultāti    14
3.2.  Aktīvie uzņēmumi Liepājā    14
3.3.  Vispārīgā statistika par nozari    17
4.1.  ID analīze    23
  Secinājumi    25
  Izmantotās literatūras saraksts    26
Фрагмент работы

Mūsdienās strādājošiem cilvēkiem nepietiek laika, lai izdarītu visu, kas nepieciešams izdarīto, izņemot darbu. Pēc darba taču paliek ļoti maz laika, jo dienā ir tikai 24 stundas, un kādus 8 stundas no tām cilvēks guļ. Lielākai daļai gribas pavadīt brīvo laiku atpūšoties – pavadot to kopā ar ģimeni, draugiem, veltot to savai veselībai un garastāvokļa uzlabošanai. Nevienam nepatīk veltīt brīvo laiku mājas uzkopšanai. Man jau sen parādījās ideja, ka Liepāja var nodibināt uzņēmumu, kas sniegs tīrīšanas pakalpojumus. Un sniegt šos pakalpojumus, izmantojot „Nosaukums” sistēmu. Arī piedāvāt šos pakalpojumus maziem uzņēmumiem. Izvēlējos tieši šo nozari, tāpēc ka tādu uzņēmumu Liepājā nav.

Šī darba uzdevums ir:
Aprakstīt nozari un tajā piedāvāto produktu;
Analizēt tirgus situāciju, konkurentus konkrētajā jomā;
Izanalizēt visdažādāko statistisko informāciju par nozari;
Veikt ID analīzi uzņēmumam. Savā darbā izmantošu LR statistikas datus par attiecīgo nozari, visu pieejamo informāciju internetā par nozarē pastāvošiem uzņēmumiem un viņa piedāvātiem pakalpojumiem. Ka arī izmantošu personīgās domas un zināšanas šajā nozarē.…

Коментарий автора
Atlants