Оценка:
Опубликованно: 19.06.2015.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
Рассмотреный период: 2011–2015 гг.
  • Отчёт по практике 'Aktīvā mācību audzināšanas prakses atskaite sākumskolā', 1.
  • Отчёт по практике 'Aktīvā mācību audzināšanas prakses atskaite sākumskolā', 2.
  • Отчёт по практике 'Aktīvā mācību audzināšanas prakses atskaite sākumskolā', 3.
  • Отчёт по практике 'Aktīvā mācību audzināšanas prakses atskaite sākumskolā', 4.
  • Отчёт по практике 'Aktīvā mācību audzināšanas prakses atskaite sākumskolā', 5.
  • Отчёт по практике 'Aktīvā mācību audzināšanas prakses atskaite sākumskolā', 6.
  • Отчёт по практике 'Aktīvā mācību audzināšanas prakses atskaite sākumskolā', 7.
  • Отчёт по практике 'Aktīvā mācību audzināšanas prakses atskaite sākumskolā', 8.
  • Отчёт по практике 'Aktīvā mācību audzināšanas prakses atskaite sākumskolā', 9.
  • Отчёт по практике 'Aktīvā mācību audzināšanas prakses atskaite sākumskolā', 10.
  • Отчёт по практике 'Aktīvā mācību audzināšanas prakses atskaite sākumskolā', 11.
  • Отчёт по практике 'Aktīvā mācību audzināšanas prakses atskaite sākumskolā', 12.
  • Отчёт по практике 'Aktīvā mācību audzināšanas prakses atskaite sākumskolā', 13.
  • Отчёт по практике 'Aktīvā mācību audzināšanas prakses atskaite sākumskolā', 14.
  • Отчёт по практике 'Aktīvā mācību audzināšanas prakses atskaite sākumskolā', 15.
  • Отчёт по практике 'Aktīvā mācību audzināšanas prakses atskaite sākumskolā', 16.
  • Отчёт по практике 'Aktīvā mācību audzināšanas prakses atskaite sākumskolā', 17.
  • Отчёт по практике 'Aktīvā mācību audzināšanas prakses atskaite sākumskolā', 18.
  • Отчёт по практике 'Aktīvā mācību audzināšanas prakses atskaite sākumskolā', 19.
  • Отчёт по практике 'Aktīvā mācību audzināšanas prakses atskaite sākumskolā', 20.
  • Отчёт по практике 'Aktīvā mācību audzināšanas prakses atskaite sākumskolā', 21.
  • Отчёт по практике 'Aktīvā mācību audzināšanas prakses atskaite sākumskolā', 22.
  • Отчёт по практике 'Aktīvā mācību audzināšanas prakses atskaite sākumskolā', 23.
Фрагмент работы

Jautājumi audzinātājai audzināšanas procesa norises izzināšanai
1. Kādas ir prioritātes audzināšanas jomā šajā mācību gadā?
Galvenokārt, prioritāte ir atgriešanās pie tradicionālajiem gadskārtu svinēšanas veidiem, piederības stiprināšana savai valstij, savai tautai, skolai, mājām, apkārtējiem cilvēkiem. Vēl viens ļoti svarīgs temats ir- drošība. Gan uz ielām, gan sadzīvē.
2. Kādi audzināšanas pasākumi tiek organizēti klasē ?
Tiek rīkotas atklātās mācību stundas. Svinam kopīgi bērnu dzimšanas dienas. Latviešu
gadskārtu svētku tematiskās pēcpusdienas. Uz klasi tiek aicināti dažādu profesiju pārstāvji, kuri palīdz veikt audzināšanas pasākumus.
3. Kā tiek sekmēta skolēnu piederības izjūta savai zemei, vietai, apkārtējiem cilvēkiem?
Tiek rīkoti pasākumi, kuros bērns var līdzdarboties, izjust sevi kā piederīgu un vienlīdzīgu kopā ar citiem cilvēkiem, apkārtējo vidi, sabiedrību kopumā.
4. Kā tiek sekmēta izpratne un nepieciešamība pieņemt sabiedrības uzvedības normas ?
Skolēniem jau no mazotnes ir iemācīts par sabiedrības uzvedības normām. Tiek sekmēta izpratne par to, izspēlējot dažādas situācijas, kurās ikviens var nonākt, veikt situāciju analīzi.
5. Kādi pedagoģiskie paņēmieni tiek izmantoti, lai skolēni izjustu nepieciešamību pieņemt citādo?
Bērniem netiek likts uzsvars uz to, ka ir kaut kas, kas ir atšķirīgs, vairāk akcentējot to, ka ir kopīgs. Piemēram, skolā ir bērni ar garīgās attīstības traucējumiem. Netiek uzsvērts, ka šis bērns ir lēnāks, savādāks. Tieši otrādi- viņš ir tāds pats kā visi citi- ar divām kājā, divām rokām, galvu uz pleciem utt.

Коментарий автора
Atlants