Оценка:
Опубликованно: 06.03.2013.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 2 единиц
Ссылки: Не использованы
  • Конспект 'Nodarbības ārā - teorētiskais skatījums', 1.
  • Конспект 'Nodarbības ārā - teorētiskais skatījums', 2.
  • Конспект 'Nodarbības ārā - teorētiskais skatījums', 3.
  • Конспект 'Nodarbības ārā - teorētiskais skatījums', 4.
Фрагмент работы

Linšēpingas Universitātes Brīvdabas un vides pedagoģijas centra asoc.prof. Anderss Ščepanskis skaidro, ka „brīvdabas pedagoģijai kā akadēmiskai zināšanu jomai ir spēcīgs attīstības potenciāls 21. gadsimtā. Ja vēlamies izveidot tādu mācību procesu, kurā būtu integrēti globālie vides jautājumi, ekoloģija un ilgtspējīga attīstība, turklāt zināšanu ieguvē apvienotas rokas (mācīties darot), galva (smadzenes) un sirds (emocionālā kompetence), mums daudz vairāk jāizmanto pieredzē balstīta zināšanu apguve!” Šis citāts no grāmatas „Brīvdabas pedagoģija” teicami pamato, kāpēc āra nodarbības ir laba, vērtīga organizācijas forma, kura mūsdienās ir bieži sastopama mācību procesā un gūst arvien lielākus un labākus panākumus. Šo metodi izmanto ne tikai pirmsskolā, bet arī sākumskolā, pamatskolā un pat vidusskolā! Kas ir āra nodarbības?…

Коментарий автора
Atlants