-
Līmēto jumtu (bitumena un pvc) kvalitātes kontrole
Nr. | Название главы | Стр. |
Ievads | 3 | |
1. | Kvalitātes vadības sistēmas | 4 |
2. | Līmēto jumtu kvalitātes vadība | 11 |
Secinājumi | 16 | |
Izmantotā literatūra | 17 |
SECINĀJUMI
1. Kvalitātes vadība ir būtiska sastāvdaļa, kas ir jādefinē jau laikus un jāievēro visā projekta dzīves ciklā, lai sasniegtu izvirzīto kvalitāti un atbilstu iepriekš noteiktajiem nepieciešamajiem standartiem.
2. Kvalitātes vadība būvniecībā ir lielākoties procesi un procedūras, kas uzlabo organizācijas iespējas sniegt kvalitatīvu pakalpojumu klientam.
3. Kvalitātes nodrošināšana sākas ar ražotājiem, ar rūpnīcas testēšanu, trešās puses veiktspējas pārbaudes testēšanu un labākām uzstādīšanas instrukcijām un apmācību.
4. Būvniecības uzņēmumam, kas slēdzis līgumu ir pienākums nodrošināt personu, kas atrodas uz vietas visā būvniecības procesā un atbild par kvalitāti.
…
Kvalitātes vadības pamatlicēji ir E. Demings un DŽ Jurans, kas pēc 2. pasaules kara ieviesa kvalitātes vadību, lai veicinātu attīstību un ekonomisko konkurētspēju. Mūsdienās kvalitātes vadība iekļauj daudz plašāku nozaru novērtējumu un kvalitātes uzturēšanu jeb tā ir visaptveroša kvalitātes vadība [1].Galvenie pamatprincipi kvalitātes vadībā ir: • Nepārtraukta pilnveidošanās – regulāra institūcijas ieguldījumu, procesu un sasniegto rezultātu izvērtēšana, priekšlikumu izstrāde pilnveidošanai un kļūdu novēršanai, to ieviešana; • Līdzdalība - visu līmeņu darbinieku iesaistīšanās kvalitātes vadības sistēmas izstrādē un uzturēšanā; • Mērāmība – balstās statistiski noteiktos plānotos rezultātos; • Efektivitāte – pastāvīga nevajadzīgo darbību un procesu likvidēšana; • Sistēmiskums - aptver visus organizācijas procesus; • Klientorientētība – organizācijas procesiem ir jāatbilst klientu vajadzībām un vēlmēm; • Stratēģiskums – kvalitātes vadības sistēma balstās uz stratēģisku iestādes kvalitātes politiku [1].