Автор:
Оценка:
Опубликованно: 23.04.2009.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
  • Отчёт по практике 'Tūrisma aģentūra "Kolumbs"', 1.
  • Отчёт по практике 'Tūrisma aģentūra "Kolumbs"', 2.
  • Отчёт по практике 'Tūrisma aģentūra "Kolumbs"', 3.
  • Отчёт по практике 'Tūrisma aģentūra "Kolumbs"', 4.
  • Отчёт по практике 'Tūrisma aģentūra "Kolumbs"', 5.
  • Отчёт по практике 'Tūrisma aģentūra "Kolumbs"', 6.
  • Отчёт по практике 'Tūrisma aģentūra "Kolumbs"', 7.
  • Отчёт по практике 'Tūrisma aģentūra "Kolumbs"', 8.
  • Отчёт по практике 'Tūrisma aģentūra "Kolumbs"', 9.
  • Отчёт по практике 'Tūrisma aģentūra "Kolumbs"', 10.
  • Отчёт по практике 'Tūrisma aģentūra "Kolumbs"', 11.
  • Отчёт по практике 'Tūrisma aģentūra "Kolumbs"', 12.
  • Отчёт по практике 'Tūrisma aģentūra "Kolumbs"', 13.
  • Отчёт по практике 'Tūrisma aģentūra "Kolumbs"', 14.
  • Отчёт по практике 'Tūrisma aģentūra "Kolumbs"', 15.
  • Отчёт по практике 'Tūrisma aģentūra "Kolumbs"', 16.
  • Отчёт по практике 'Tūrisma aģentūra "Kolumbs"', 17.
  • Отчёт по практике 'Tūrisma aģentūra "Kolumbs"', 18.
  • Отчёт по практике 'Tūrisma aģentūra "Kolumbs"', 19.
  • Отчёт по практике 'Tūrisma aģentūra "Kolumbs"', 20.
  • Отчёт по практике 'Tūrisma aģentūra "Kolumbs"', 21.
  • Отчёт по практике 'Tūrisma aģentūra "Kolumbs"', 22.
  • Отчёт по практике 'Tūrisma aģentūra "Kolumbs"', 23.
  • Отчёт по практике 'Tūrisma aģentūra "Kolumbs"', 24.
  • Отчёт по практике 'Tūrisma aģentūra "Kolumbs"', 25.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
1.  Uzņēmuma vispārējs raksturojums un vēsture    3
2.  Uzņēmuma produkti un pakalpojumi, to kvalitāte    4
3.  uzņēmuma darbības funkcijas, mērķi un stratēģija    5
4.  Uzņēmuma resursi, to izmantošana    6
5.  Uzņēmuma finansiālā darbība un tās efektivitātes rādītāji    6
6.  uzņēmuma organizatoriskā struktūra un vadība    7
7.  Uzņēmuma personāls un tā darba organizācija    10
8.  uzņēmuma darbība mārketingā    10
9.  uzņēmuma darbs ar klientiem    14
10.  PRAKSES uzdevumi un to izpilde    14
  secinājumi    16
  PRIEKŠLIKUMI    16
  Pielikums Nr. 1    18
  TŪRISMA AĢENTŪRAS kolumbs PAKALPOJUMU CENRĀDIS    18
  pielikums nr. 2    20
  TŪRISMA AĢENTŪRAS kolumbs DARBINIEKI    20
Фрагмент работы

VĒSTURE
1992. gadā tiek nodibināta bezpeļņas organizācija “Studentu Iniciatīvas Fonds”, kad arī oficiāli sāk izplatīt ISIC (Starptautiskā Studentu Identifikācijas karte) Latvijā. Pēc vairāku gadu darba ISIC Asociācija 1997. gadā piešķir SIF ISIC Issuing Authority statusu, “Studentu Iniciatīvas Fonds” kļūst par galvenajiem ISIC karšu izplatītājiem Latvijā;
Sākot ar 1998. gada augustu, paplašinot uzņēmumu un produktus, organizācija bija pazīstama kā Pilnīgi Citāda Tūrisma aģentūra “KOLUMBS JUNIORS”;
Palielinoties klientu skaitam, 2001. gada maijā tika izveidota biznesa un korporatīvo klientu nodaļa;
2004. gada februārī tiek izveidota ienākošā tūrisma nodaļa un jūnijā tiek atvērta filiāle „Columbus Travel” Tallinā;
Ar 2004.gada decembri aģentūra ir pazīstama kā SIA „Tūrisma aģentūra KOLUMBS”;
Ar 2005.gada martu „KOLUMBS” ir STA TRAVEL oficiālais pārstāvis Baltijas valstīs. STA TRAVEL ir pasaulē vadošā studentu un jauniešu ceļojumu kompānija, ar vairāk kā 450 filiālēm 84 pasaules valstīs;
Ekolumbs.lv – pirmā interneta tūrisma aģentūra Latvijā, kas sāka darboties 2005. gada septembrī ir tapusi sadarbojoties „Tūrisma aģentūrai KOLUMBS” ar pasaulē lielākajiem interneta tūrisma industrijas pārstāvjiem Amadeus (Aviobiļešu rezervēšanas sistēma), IBS (Viesnīcu rezervēšanas sistēma) un Holiday Autos (Automašīnu rezervēšanas sistēma);
Tūrisma aģentūra KOLUMBS” turpina filiāļu atvēršanas maratonu lielveikalos, atverot no 2005. gada 8.decembra jaunu biroju tirdzniecības centrā SPICE un no 10.decembra - tirdzniecības centrā MOLS.…

Коментарий автора
Atlants