Автор:
Оценка:
Опубликованно: 16.10.2019.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
  • Эссе 'Filmas "It Happened One Night" analīze', 1.
  • Эссе 'Filmas "It Happened One Night" analīze', 2.
  • Эссе 'Filmas "It Happened One Night" analīze', 3.
Фрагмент работы

Vidējais plāns tiek izmantots, lai apvienotu darbības nepazaudējot otru, piemēram tad, kad Ellija iekāpa autobusā, bet Pīters joprojām runāja ar autobusa šoferi. Tie tiek izmantoti arī, lai parādītu emocijas, tad, ja pirms tam ir bijis kopplāns. Lielākā daļa dialogu arī atrodas vidējā plānā. Tie tiek lietoti arī tad, ja vēlas parādīt gan darbību, gan kāda cita, kas atrodas tālāk, emocijas, vai reakciju. Tiek izmantoti arī tuvplāni. Visizteiktākais tuvplāns bija viņiem atrodoties siena kaudzē, kad Pīters sasedza Elliju. Tuvplāni tika izmantoti saasinātās situācijās, viena no tām bija brīdis, kad Ellijas tēvs viņai iesita pļauku. Galvenokārt tie tiek izmantoti emociju atainošanai. Ar tuvplāniem tika uzsvērta arī Pītera un Ellijas tuvība. Īpašs tuvplāns parādījās, kad Ellija atkailināja savu kāju. Tajā brīdī mašīnai bremzējot parādījās arī makroplāni, kuri, šajā filmā, tika izmantoti ļoti maz. Tiek izmantots arī dziļums, lai tiktu uzsvērta galvenā darbība, bet būtu redzami notikumi arī fonā. Tas tiek izmantots, kad mēģina noķert, no kuģa izlēkušo, Elliju, atainojot daudzās notiekošās darbības. Kā arī Pītera sarunā pa telefonu, vai autobusā, lai būtu redzamas darbības lielākos attālumos, abas reizē. …

Коментарий автора
Atlants