Автор:
Оценка:
Опубликованно: 20.04.2010.
Язык: Латышский
Уровень: Средняя школа
Литературный список: Нет
Ссылки: Использованы
  • Эссе 'Neverbālā un akustiskā komunikācija. Mūzika un identitāte', 1.
  • Эссе 'Neverbālā un akustiskā komunikācija. Mūzika un identitāte', 2.
  • Эссе 'Neverbālā un akustiskā komunikācija. Mūzika un identitāte', 3.
  • Эссе 'Neverbālā un akustiskā komunikācija. Mūzika un identitāte', 4.
Фрагмент работы

Mūzikai ir un vienmēr būs ļoti liela nozīme cilvēku dzīvē. Tā spēj padarīt cilvēku dienas darbus daudz vieglākus, svinēt un dejot, protestēt pret apspiešanu un nostabilizēt kontaktu ar Dievu, izstāstīt pagātnes notikumus un ļauj sapņot par nākotni, iedrošināt cīnītājus un nomierināt satraukumu, aizvērt sāpes un atklāt mīlestību, aizmirst par garlaicību un ļaut vieglāk bērniem iemigt. Mūzika ir sastopama ik uz soļa.
Mūzika ar tai piemītošo īpašo spēju aizkustināt un ietekmēt cilvēka dvēselisko stāvokli ir nozīmīgs garīgo vērtību apgūšanas līdzeklis. Tajā pašā laikā mūsdienu modernā pasaule kurā ļoti strauji notiek tehnisko jauninājumu ieviešana ir ienesusi izmaiņas ne vien mūzikas funkcionālajā eksistencē, bet radījusi arī vēl nebijušu skanošās vides pārblīvējumu. Tādēļ zemas kvalitātes mūzikas iedarbība - īpaši uz nenobriedušu psihi, uz jauniešu vēl neizveidotu gaumi - dažkārt var būt pat postoša. Mūzikai ir ļoti liels spēks gan uz cilvēka psihi, gan emocijām.
Katram cilvēkam ir sava identitāte, viņa skatījums uz dzīvi, viedoklis, vērtības, tā pat ir ar mūziku. Cilvēks, kas rada mūziku identificē to ar sevi, tāpēc cik dažādi ir cilvēki, tik dažāda ir arī mūzika. Mūziķis to rada emociju uzplūdumu mirklī, kad rodas iedvesma .
Lai gan bez mūzikas nav iedomājam gandrīz it nekas, ar tās palīdzību ir iespējams identificēties. Identificēt kultūru no kuras tā nāk, spēlētāju, noskaņu, vēstījumu, ko tā sniedz utt.

Atlants